לראשונה מאז משבר הקורונה המשמחים חזרו לבית החולים

מאז תחילתו של משבר הקורונה, בתי החולים ברחבי הארץ הגבילו את כניסתם של מלווים לבתי החולים ואסרו באופן גורף על כניסתם של ארגוני המתנדבים לבתי החולים

מאז תחילתו של משבר הקורונה, בתי החולים ברחבי הארץ הגבילו את כניסתם של מלווים לבתי החולים ואסרו באופן גורף על כניסתם של ארגוני המתנדבים לבתי החולים. בימים האחרונים לאחר המעבר לשגרת הקורונה, נכנסה קבוצה אחת לבית החולים על מנת לשמח את החולים שזמן רב לא היה מי שיעסוק בשמחתם. מי שדאג לשמח את החולים וזכה להיות מהראשונים שחוזרים לשמח חולים ולעסוק בפעילות התנדבותית בבית החולים, הם מתנדבי "עזר לחיים' בראשות הרב נתן צישינסקי. המתנדבים חדורי רוח התלהבות מחודשים ארוכים שבהם נמנעה מהם הכניסה לבתי החולים הגיעו במוצאי שבת האחרון למרכז הרפואי 'שיבא' תל השומר עם כלי נגינה על מנת לשמח את החולים שחלקם מאושפזים תקופה ארוכה בבית החולים ובשל הקורונה לא זכו לשמוע קולות של שמחה שירה וריקודים. החולים הופתעו מכניסתם של המתנדבים והצטרפו לשירה ולריקודי השמחה שהתקיימו במשך שעה ארוכה.

משפחות החולים הודו למתנדבי 'ארגון עזר לחיים' שהפיחו רוח חיים בחולים שחלקם שהו תקופה ארוכה בבית החולים בלי שזכו לביקורים של קרובים ומכרים שכניסתם נמנעה בעקבות הקורונה. 'הצלחנו להחזיר את החיוך לפנים של החולים, כמו בימים שלפני הקורונה', סיכמו בסיפוק מתנדבי 'עזר לחיים' את מוצאי השבת, כאשר בראשם כבר מוכנים התכניות ההתנדבותיות לשבוע הקרוב להמשיך לעזור ולשמח את החולים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *