לרגל כינוס השלוחים העולמי: עיריית ביתר משיקה "כיכר השלוחים"

חדש בביתר עילית: "כיכר השלוחים". רגע לפני יציאת השלוחים לכינוס השלוחים העולמי בארה"ב משיקה עיריית ביתר עילית את "כיכר השלוחים", שיוקם בסמיכות להיכל מנחם מרכז הפעילות של חב"ד בביתר עילית ובית מדרשו של הרה"ג ר' אשר לעמיל כהן שליט"א רבם של חסידי חב"ד ליובאוויטש בביתר.
היוזמה להקמת הכיכר, נולדה במוחו של רה"ע מאיר רובינשטיין, לאחר שזה התוודע מקרוב לפעילותם של השלוחים. "כשאני רואה בעולם את מסירות הנפש של שלוחי חב"ד אני עומד נפעם. זוהי זכות לביתר להעניק כבוד לפעילות הזו"
השקת הכיכר התקיימה בישיבת מועצת העיר בהשתתפות אורח הכבוד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב יו"ר אגודת חסידי חב"ד ויו"ר צעירי אגודת חב"ד, שהתכבד להסיר את הלוט מהמיצג של הכיכר – שיבנה בדגם המרכז העולמי של חסידי חב"ד ליובאוויטש בניו יורק, בית 770, כשלצידיו יחרטו המדינות בהם פועלים שלוחי הרבי.
"אין מתאים יותר מימים אלה בהם מתכנסים שלוחי הרבי לכינוס השנתי העולמי כדי להשיק את כיכר השלוחים", אמר ראש העיר במעמד, "ביתר עילית רואה זכות להעלות את פועלם של השלוחים על נס. אם אינני טועה עוד אין בארץ ואולי אף בעולם כולו כיכר לכבודם של השלוחים".
את ישיבת המועצה חתם הרב אהרונוב, ראש מפעל השליחות של חב"ד בארה"ק שלאחר אמירת לחיים לכבוד המעמד ביקש להוקיר את ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין על יוזמתו, "כשאנחנו נעבור בכיכר ונראה את כיכר השלוחים נבין כי על כל אבן ואבן מהכיכר בה מוזכר שמה של מדינה על פני הגלובוס יושב שליח עם משפחתו ופועל מתוך מסירות נפש כדי לקיים את הוראתו של הרבי להביא ולהפיץ את אור היהדות על פני כל נקודה בגלובוס, גם השלוחים הפועלים בארה"ק שמים את נוחיותם והרווחתם בצד כדי להיות חלק מהפצת היהדות"
חבר המועצה נציג חב"ד משה כהנא הודה לרה"ע על הרעיון והיוזמה, ובירך כי זכותו של הרבי תעמוד לרה"ע ולעיר ביתר כולה, שהעלתה על נס את זכותם ומסירותם של השולחים.
בעירייה אומרים, כי תהליך הקמת הכיכר ייקח מספר חודשים, ולדברי רה"ע "אין ספק שבמהלך החודשים הללו יתווספו עוד כמה וכמה שלוחים בנקודות נוספות על פני הגלובוס…"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *