מאות הסתופפו במאה שערים: צפו במדגרת ל"ג בעומר

מאות חרדים הסתופפו הערב (יום ב'), סביב מדורות שהודלקו בשכונת מאה שערים בירושלים, בניגוד להנחיות הממשלה על איסור הדלקת מדורות. כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה

מאות חרדים הסתופפו הערב (יום ב'), סביב מדורות שהודלקו בשכונת מאה שערים בירושלים, בניגוד להנחיות הממשלה על איסור הדלקת מדורות. כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. גם בבית שמש נראו מראות דומים, כאשר מאות התגודדו סביב המדורות.

לאחר שהמשטרה פיזרה את ההתקהלות המשטרה כי "כוחות משטרת ישראל פעלו לפיזור התקהלות של כמה מאות תושבי אזור מאה שערים בירושלים, בניגוד להנחיות צו בריאות העם". גם בשכונת רמת בית שמש ב' הודלקו מדורות בניגוד להנחיות.

בערים החרדיות אלעד מודיעין עילית ביתר ובני ברק, לא הודלקו מדורות ענק. מספר תושבים אילתרו כמה מדורות קטנות בתוך פחים או במרפסות.. ברחבי הערים החרדיות בלטו משאיות השמחה שהקפיצו את התושבים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים

    המשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים שהגיעו למירון. עם עשרות אלפי אנשים שהגיעו למירון ל"ג בעומר תש"פ לא התמודדו. כנראה שהחרדים יותר חכמים מהמשטרה. והחרדים הצליחו והמשטרה שוב נכשלו. דידן נצח!!!!!

    *בימי ה‘בית יוסף‘ רבי שמעון התגלה בחלום למרן ואמר שאם יבטלו את ההילולא שלו, כפי שרצו מטעמי תערובת, תבוא מגיפה [כך מעיד החיד“א בקונטרס מעשי ניסים וכך מספרים גם גורי האר“י].

    *בשנת תקע“ז ביטל אחד מגדולי ישראל את ההילולא, גם כן מטעמי תערובת, ולא הוציא שנתו [עדות הרה“ק ר‘ מרדכי מקרעמניץ זי“ע ב‘חיבת ירושלים‘].

    *בשנת תרע“א שוב פעם הכריז אחד מרבני צפת על חרם שנשים לא תעלינה להילולא – וגם הוא לא הוציא שנתו [מופיע בכל ספרי התקופה]. ולמה להביא סיפורים אם הדבר מופיע בשולחן ערוך, ב‘מגן אברהם‘ (סימן תצ“ג), על צדיק אחד שאמר תפילת ’נחם‘ כל השנה משום אבלות, ומכיוון שנהג כן גם בל“ג בעומר לא הוציא שנתו. רחמנא ליצלן.

    *אני מקוה שד‘ ישמור אתכם. שד‘ ירחם עליכם, אתם צריכים הרבה רחמי שמים…. אבל אתם משחקים באש. לפני שבועיים, כאשר גזרתם את מה שגזרתם עכשיו כולם רואים שזה כבר רשעות לשמה. עשרות מקורות קדושים מספרים שרבי שמעון משתוקק להילולא הזאת כל השנה, וכועס על מי שמפר אותה, לָמָּה תָמוּתוּ ???[ירמיהו פרק כז פסוק יג].

    *על ידי רבי שמעון פסקה מגיפת כ“ד אלף תלמידי רבי עקיבא. זו היתה מגיפה נוראה של כאלף ניגפים ביום, ורבי שמעון עצר אותה. גם השנה רק רבי שמעון יעצור את המגיפה. וח“ו להיפך.

    *אפשר בהחלט לראות אצבע אלקים במצב המשתפר, כאשר רשב“י מאותת שאת ההילולא שלו אפשר לחגוג. מי הטיפש שחושב שהמצב המשתפר קשור להוראות משרד הבריאות, בשעה שהן מופרות בכל הארץ ברגל גסה ובמסכה מוסטת. מי שאינו טיפש יודע שזה לא מציאותי שזה יהיה כוחנו ועוצם ידינו. זה רק חיוך מן השמים לקראת ל“ג בעומר.

    *גורו לכם וחוסו על עצמכם! חבל שתשלמו את המחיר ישר מהשמים בקרוב, ושהיהדות החרדית תצטרך בהעדרכם למצוא עסקנים חדשים ח“ו. תבקשו סליחה מרשב“י, תבקשו סליחה מעם ישראל. ברגע האחרון אנחנו מתחננים אליכם: אל תפגעו ואל תיפגעו באש הצדיק! תעצרו את בזיון רשב“י זי"ע ועם ישראל, ותעצרו את המגיפה!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב