מאחורי גדרות תיל: האוקראינים הקימו מחנות למגורשי אומן

מאחורי גדרות תיל, ללא מים ומזון, עם שמירה של חיילים, הממשלה האוקראינית החליטה לכלוא כרגע את היהודים הישראלים שעשו את דרכם לאומן

מאחורי גדרות תיל, ללא מים ומזון, עם שמירה של חיילים, הממשלה האוקראינית החליטה לכלוא כרגע את היהודים הישראלים שעשו את דרכם לאומן. נכון לשלב זה, נאמר להם כי הטיסה חזור תצא מחר, בשעה 17:00 ותגיע לישראל דקות לאחר כניסת השבת.

העיתונאי מני גירא הביע ביקורת על ראש הממשלה בעקבות ההתעללות בחסידי ברסלב, "בגלל מכתב גמזו ובקשת נתניהו האנטישמים האוקראינים מרימים ראש! יומיים לפני מועד כניסת ההחלטות לתוקף, כבר מתעללים בגבולות באוקראינה, אך ורק ביהודים שנראים חרדים!", כתב גירא.

‏יו"ר המזכירות הארצית של חסידי ברסלב, נחמן בנשעיה, תקף את רה"מ: "לעולם לא נתמוך בבנימין נתניהו ולא בכל מפלגה שתתמוך בו". בהודעה מטעם החסידות נמסר כי "ממשלת ישראל הראתה היום שאזרח מאמין הוא סוג ב' ומותר להילחם בו כדי שלא יוכל לממש את אמונתו"..

במקביל, בעקבות ההכרזה של ממשלת אוקראינה שהודיעה על איסור כניסה לזרים, חסידי ברסלב הגיעו אל מלון רות שבצפת, שם נופש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם רעייתו, במחאה על כך שההחלטה התקבלה אחרי שיחתם של נתניהו ונשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

בנוסף, חסידי ברסלב מאיימים כי מי שלא יצליח להגיע לאומן יעשה את תפילות ראש השנה מחוץ לבלפור, שם המקום היחיד שמאפשרים לאלפים להתקבץ ביחד ולהפגין נגד ביבי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *