מבלפור למודיעין עילית: ראש הממשלה התקשר לאיש העסקים החרדי • בקליינע

צום הגאלע של שלזינגר, האירוח של הבכיר ב'קו עיתונות', הטלפון המפתיע מראש הממשלה, המעבר של סיון רהב מאיר, הצנזורה ההזויה של החוברת החרדית ועוד ידיעות שיעשו לכם את השבוע. 'בקליינע' עם מדור הרכילות המוביל במגזר

שבוע סוער עבר על המזרח התיכון, כאשר הדונלד כמעט שיגר 2,000 טילי טוהמוק לעבר הרפובליקה האסלאמית של איראן, ורק ברגע האחרון נמנע האסון הקולוסאלי.

בקליינע יצא הבוקר כל הדרך מהממ"ד אל הקלויז השכונתי במודיעין עילית, שם המתינו לו מיטב נייעסני צמרת שלא פסקו מלדבר על הפרשה החדשה שמסעירה את העיר. בקליינע, שהיה הראשון לחשוף את העדויות הסותרות, מעריך שהכל יסתיים בלא כלום, למעט, אולי, הראשים שיערפו בתחנת המשטרה המקומית.

> קהילת הטוויטר החרדית הפכה בחודש האחרון לזירת היאבקות והשמצות הדדיות בין קולגות חרדים כאלו ואחרים. בקליינע, שעוקב בחרדה אחר השיח האלים, קורא לכל הצדדים ולתריסר בניו של יעקב – להרגיע את הרוחות, ומיד!

> ואם כבר ב"שבת אחים" עסקינן, אז רבים תהו "מה הסיפור של ישראל". ובכן, בקליינע מחזיק אצבעות לטאלנט המוכשר של קו עיתונות, ישראל פריי, שאירח השבוע את מס' 3 בכחול לבן, הידוע גם בכינויו בוגי יעלון, במשרדי המערכת ברחוב בן גוריון.

> ואפרופו 'קו עיתונות', בקליינע מאחל ברכת צאתכם לשלום לעורך הדין אבי בלום שהמריא לארה"ב רגע אחרי המפגש עם יעלון. פרטים יותר נרחבים תקבלו במדור הבא.

> ומי שכבר שוהה בארה"ב למנוחה הוא יוסל'ה ברגמן, מנהל קבוצות הווטסאפ 'זירה פוליטית'.

> ומי שיחזרו רק בעוד שנה (ויעזבו בעוד חודשיים) הם הצמד-חמד ידידיה וסיון רהב מאיר, שייצאו בשנה הקרובה לשליחות בארצות הברית מטעם תנועת 'המזרחי' העולמית. משפחת מאיר תגור החל מחודש אב (אוגוסט) הקרוב בניו-יורק, ותפעל שם וגם בכל רחבי צפון אמריקה. זאת בעקבות ביקוש שיא בקרב יהודי התפוצות להרצאות של השניים, ורצון של תנועת המזרחי להגיע לקהל יעד רחב וחדש.

השיעור השבועי הפופולארי של סיון רהב-מאיר יעבור גם הוא לארצות הברית, ויימסר ב"ישיבה יוניברסיטי", בעברית וגם באנגלית, בשידור חי לכל העולם.

> בשלישי נערכה שמחת החתונה לבתו של נחמן בנשעייה, מבעלי עיתון המבשר וראש קהילת ברסלב בעיר מודיעין עילית. מי שהגיעו לברך היו, בין השאר, דרעי, ליצמן ועוד. בחמישי נערכה שמחת שבע ברכות, במהלכה התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו לברך את איש העסקים החרדי המקורב אליו, שמצידו איחל לו שכל שונאיו יקבלו את עונשם. ביבי חייך והגיב מבעד לפומית: "תתפלא, אבל יש שם כאלו טובים". לא פלא, אחרי הסדר הטיעון המקל עם שרה.

> ובמהלך החתונה נרשם רגע מרגש, כאשר סגן שר הבריאות הרב ליצמן בירך את האברך ראובן יוסף בן חנה בולטין, שחולה במחלה ועבר בסוף השבוע האחרון ניתוח בהצלחה. הרב בולטין הודה לשר ליצמן על כל הסיוע והעזרה במהלך התקופה האחרונה.

> במוצאי שבת נערכה עוד שמחת שבע ברכות לבנו של בנשעייה. השתתפו: רבני העיר ומנהלי המוסדות במודיעין עילית. את האירוע ארגנה הנהלת מוסדות ברסלב מודיעין עילית.

> וזה כבר הרכב של התותחים אבי ברדוגו ונחמן צוקר, מהקהילה של ברסלב.

> וביציאה גילנו את חיים הנפלינג, יועצו ונהגו של ראש העיר יעקב גוטרמן, בסוד שיח עם אחד מעסקני החסידות.

> לקול צלילי 'ירושלים אורו של עולם', נצפה השבוע ראש עיריית ירושלים משה ליאון, בריקוד עם איש אמונם של גדולי ישראל ומנכ"ל רשת גני בית יעקב הרב יצחק גולדקנופף בשמחת נישואי נכדו.

והנה תזכורת: ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או בווטסאפ 058-4742968 – סודיות מובטחת

 

> וזה מתוך פרסומת בחוברת "מפעל חסד אשדוד" (גור): הגרפיקאי נאלץ לערוך את שם המסכת ולטשטש אותה בגב הכריכה. הסיבה: רחמנא ליצלן, קוראים למסכת: שם שלא התאים לחוברת של גור. להזכירכם: מסכת מהתלמוד.

> מספר שבועות לאחר שגזר על עצמו יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של ישראל היום, שלא לאכול רגל קרושה-  המכונה בלע"ז גאלע, בשל ההימור שלו הלא מוצלח שלא יהיו בחירות חוזרות, נצפה השבוע שלזינגר חוזר לאכול ובגדול מן הרוטט הרוטט הזה. בקליינע נותן תזכורת לקפה ומאפה ליח"צן העל שהפסיד גם הוא בהתערבות מול בקליינע.

> ורגע לפני התכנית השבועית עם בני רבינוביץ בקול ברמה, תפסנו את עורך הדין משה מורגנשטרן קופץ למנחה ברבי עקיבא. הפלאפון של בקליינע היה בהטענה, אז הוא פשוט לקח את המכשיר של עורך הדין וצילם אותו ממכשירו הוא…

> אשת ברנז'ה מפורסמת חטפה דו"ח על סימוס תוך כדי נהיגה. רק לאחר שהתחננה לשוטר שיבטל את הדו"ח הוא נענה ברצון.

> והנה הבן של ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, מצטלם לצדה של אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע. ואם שאלתם, מה הקשר? ובכן, מדובר בשת"פ בין איחוד הצלה לקבוצת הכדורגל של באר שבע.

ומהבן לאב: המשפיע ממיר, הרה"צ רבי אהרן בירנצוויג, נצפההשבוע  מסתודד לשיחה עם ר"ע בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, בחצר גינת כתר הרימון.

הצמד חמד שהכריעו את הכף והביאו לניצחון של עו"ד אבי חימי בבחירות בלשכת עורכי הדין, באמצעות התמיכה של כל עורכי הדין החרדים, יוסי וייצמן ומנחם מושקוביץ, נצפו ערב הבחירות מתברכים ממרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א.

> וגם זה היה לנו השבוע – ראשי 'הבית היהודי' הגיעו לישיבת ניתוח נתוני ההצבעה של המגזר הדתי בלשכת עורכי הדין. נראים: חברת הכנסת עידית סילמן, מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, סגן ראש עיריית פתח תקווה והאיש שמאחורי הקלעים בעניין האיחוד ובעניין הבחירות הארציות המושך בחוטים איציק דיעי, המשנה לראש לשכת עורכי הדין עו"ד יצחק נטוביץ ומנהל מטה הבחירות של הסיעה הדתית-חרדית 'אמונה במשפט' אלי רוזנבוים.

 

> בקליינע השתתף השבוע בוועידה הרפואית שקיימה מכבי שירותי בריאות  באשדוד, והשתתפו בה מאות רבנים, מורי הוראה, רופאים מומחים ובכירים מבית החולים אסותא אשדוד.

על הוועידה ניצח כתמיד האיש האגדי של מכבי, הר"ר משה שלזינגר, שסיפר לנו על ההצלחה הרבה של הוועידה וכבר רמז על הפתעות נוספות בקרוב שהקופה הולכת לעשות.

מוזיקה:

המאסטרו יואלי דיקמן מכין סינגל חדש, ובשביל עטיפת הסינגל הוא נכנס עם החליפה המחויטת שלו והקלידים (לא באמת…) הישר לתוך ים המלח.

ראש המוסד יוסי כהן, השתתף השבוע במופע של צמד רעים ועמירן דביר ואף הצטלם לצד ראשי תעשיית המוזיקה. מי שעוד הפתיע והגיע לכבד את הצמד ואת הדביר היה לא אחר מאשר עידן רייכל.

והנה "הדוגמן":

ואם עוד לא שמעתם את אברהם פריד מבצע את המחרוזת הנוסטלגית, אז אל תפספסו:

הזמר יוני שלמה. פגש בדוכן חב"ד בנתב"ג את השגריר האמריקני של טראמפ, ולא שכח לתת צדקה.

> ברכות מזל טוב למוטי וינשטוק מבקהילה לרגל הולדת בנו.

> מזל טוב לר' שייע דייטש השליח של חב"ד במוסקבה ואיש אמונו של הגר"ב לאזאר רבה של רוסיה, לרגל חתונת בנו ביום חמישי הבא שתערך בכפר חב"ד.

> ומזל טוב גם למו"ל עיתון 'משפחה' ר' אלי פלאי יו"ר המכון החרדי לחקרי מדיניות, לרגל אירוסי בנו אלחנן.

המשך שבוע טוב!

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בושה לאתר שקורה לעצמו "חרדי" לעשות/לקרוא למדור רכילות, כאשר הדבר אסור מן התורה פשוט בושה. נב. גם בכתבה על הילדה בת השבע כל האתרים והמדיה החרדית באמת כתבו בנוסח מצונזר למעט האתר שלכם בתכוה להבנה ולשיפור מידי.

    בושה לאתר חרדי לקרוא /ולעשת מדור רכילות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. וביציאה גילנו את חיים הנפלינג, יועצו ונהגו של ראש העיר יעקב גוטרמן, בסוד שיח עם אחד מעסקני החסידות.(ויזניץ)

    וביציאה גילנו את חיים הנפלינג, יועצו ונהגו של ראש העיר יעקב גוטרמן, בסוד שיח עם אחד מעסקני החסידות.(ויזניץ)

    נחמן |
    הגב