מבצע חסר תקדים לפינוי גרוטאות ברחבי ירושלים

עיריית ירושלים החלה במבצע חסר תקדים לקראת החגים פסח ורמדאן לפינוי גרוטאות רכבים נטושים ואשפה מהמרחב הציבורי, מחניונים ומחצרות ברחבי העיר כדי להבטיח רחובות נקיים, פנויים ובטיחותיים .

אגף האכיפה הפועל בשגרה החל לתגבר את פעילותו בשילוב יחידות עירוניות נוספות וזאת בהנחיית ראש העיר ולאור מדיניותו לניקיון המרחב הציבורי .

אגף האכיפה שם דגש על פינוי הרכבים בשטחי חנייה, שכונות מגורים, אזורי תעשייה וחסימת עורקים, כמו גם סיכונים בטיחותיים הגורמים למפגעים ומסכנים את התושבים, הולכי דרך וילדים.

פינוי הרכבים מתבצע לאחר הליך סדור, מתן התראה לבעלים או הצמדת הודעה על גבי הרכב בהתאם להוראות החוק ולמדיניות ניקיון העיר ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה .

במסגרת הפעילות, העירייה מפנה רכבים המוגדרים כגרוטאות לאתר גריטה מוסדר ורכבים נטושים מפונים למגרש העירוני. לאחר 3 חודשים נבדקים הרכבים שנית על ידי שמאי מוסמך להערכה באם להמשיך האחסון או להעבירם לגריטה .

עיריית ירושלים קוראת לתושבי העיר לסייע בסילוק הגרוטאות והרכבים הנטושים שבבעלותם מהמרחב הציבורי וכן להודיע על רכבים וגרוטאות נטושים ברחבי העיר באמצעות המוקד העירוני מוקד 106.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *