מגעים מתקדמים לפתיחת סמינר לבני עדות המזרח בירושלים

על היוזמה להקמת הסמינר החדש אחראית רשת 'בני יוסף' מעיין החינוך התורני. ההכרזה על היוזמה להקמת הסמינר החדש נעשתה במסגרת סיור נרחב שקיימו בכירי הרשת במוסדות 'כאייל תערוג' האחראים על מהפכת הקירוב בשכונה החילונית הר חומה בירושלים

על רקע הקשיים שמתגלים מידי שנה בקבלה לסמינרים ובפרט בקרב קהילות הקירוב, הוחלט לאחרונה על הקמת סמינר חדש בשכונת הר חומה בירושלים. הסמינר החדש יפעל במסגרת המוסדות של קהילת 'כאיל תערוג' בראשות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א ואת הקמתו תיזום רשת 'בני יוסף' מעיין החינוך התורני.

על היוזמה להקמת הסמינר החדש אחראית רשת 'בני יוסף' מעיין החינוך התורני. ההכרזה על היוזמה להקמת הסמינר החדש נעשתה במסגרת סיור נרחב שקיימו בכירי הרשת במוסדות 'כאייל תערוג' האחראים על מהפכת הקירוב בשכונה החילונית הר חומה בירושלים.

בסיור השתתפו האחראים על המערך הפדגוגי ברשת, סמנכ״ל הפדגוגי של מעיין החינוך התורני ׳בני יוסף׳ הרב ישי יזדי שליט״א, המפקח הרב חיים סבג שליט״א, מנהל אגף חנ״מ הרב תומר ארגמן שליט״א, הרב שלומי אלחרר הי״ו אגף פיקוח בנים. וכן המפקחת האזורית הגב׳ חנה בן נאים תחי׳, גב׳ נחמה נחשוני רכזת פרויקטים.

המפקחים בחנו את התלמידים בתלמוד תורה של המוסדות ואת הבנות בבית הספר של המוסדות. הם הביעו התפעלות מהרמה הגבוהה של התלמידים במקצועות הקודש והתלמידות במקצועות הקודש ובמתימטיקה ואנגלית.

לאחר הסיור נפגשו ראשי הרשת עם נשיא המוסדות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א וראשי מוסדות החינוך, והודיעו להם על הבשלת היוזמה להקמת סמינר לבנות בשכונה שיתן מענה לכלל הבנות השייכות לקהילות הקירוב בדרום העיר ירושלים.

במהלך הפגישה סוכמו הדרכים על מנת להביא להקמת מהירה של הסמינר שיצטרף לשורת המוסדות המפוארים של קהילת 'כאיל תערוג' ולמהפכת הקירוב הגדולה שחולל הרב הגאון רבי אייל עמרמי בשכונת הר חומה בפרט ובדרום ירושלים .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *