מדגרה תל אביבית: רבבות חילונים מפגינים בכיכר רבין ללא מסכות

בעוד המשטרה מחפשת בנרות חרדים שלא חובשים מסכות, אלפי חילונים מפגינים הערב בכיכר רבין בצפיפות רבה ובלי מסכות כמחאה על המדיניות הכלכלית של ישראל

בעוד המשטרה מחפשת בנרות חרדים שלא חובשים מסכות, אלפי חילונים מפגינים הערב בכיכר רבין בצפיפות רבה ובלי מסכות כמחאה על המדיניות הכלכלית של ישראל שקורסת עם מאות אלפי מובטלים שנשלחו לחל"ת בתחילת הגל הראשון.

מאות שוטרים ושוטרות מאבטחים את האירוע, וברקע התיעודים האחרונים של מעצרים אלימים של חרדים במשטרה מתנהלים סכפפות של משי של המפגינים ולא נותנים להם דו"חות.

בתכתובות פנימיות של מארגני האירוע הם הסכימו על אסטרטגיה חלופית למקרה שהאירוע אכן יבוטל: "כנראה שלא ייתנו לנו להביא 50,000 איש לכיכר, אם יגיעו – ההפגנה תפוזר אחרי 10 דקות. לכן, ברגע שיגבילו כניסה (6,000 איש כנראה) עלינו להתחיל לעמוד במרווחים של 2 מטר האחד מהשניה, ופשוט לייצר שובל ענק של אנשים מפגינים. אם יסגרו את הכיכר, אנחנו נמלא את: שדרות חן / רחבת הבימה ושדרות רוטשילד, שדרות בן גוריון, אבן גבירול דרום ורחבת המוזיאון, אבן גבירול צפון וכו וכו …"

אבינועם נחמד, בעל עסק לתיירות, דיבר בהפגנה על הקשיים שלו "אני בעלים של חברה לתיירות נכנסת. אני הפנים של המדינה בפני העולם. כל תייר שנכנס לפה מקבל ממני את ארץ זבת חלב ודבש את היופי את האנשים את מדינת ישראל. העסק שלי הוא מפעל חיים של עשרות שנים מפרנס אותי, מפרנס עובדים קבועים שנמצאים בבית ועוד מאות עובדי ומורי דרך, מוכרי מזכרות, מסעדנים ואתרי תיירות. ב-12 למרץ הכל נמחק".

נחמד המשיך ואמר: "כולם פוטרו, הוצאו לחל"ת המשרדים נסגרו והדלת ננעלה. אין תיירות ואין אופק. כל העוסקים בענף הזה, אזרחי מדינת ישראל משלמי מיסים, אנחנו זקוקים לגשר כלכלי, אנחנו זקוקים לכסף עכשיו כדי שנוכל לשרוד את הימים הקרובים ובענף שלי את השנה וחצי הקרובות. מפעלי החיים שלנו אני לא רוצה שיירדו לטמיון. ב-12 למרץ הכל נמחק. אני רוצה להגיד לכם דבר אחד, התחושה שלי שאםן לא יהיה לנו אוכל אנחנו נרד אל מתחת לרף כלשהו שקיים בעולם. השטח בוער. אתם לא מבינים את זה. רוצים את הכסף עכשיו! את הכסף עכשיו!"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל החכים החרדים ובראשם האיש "רע" אריה דרעי צריכים להתבייש, שאישרו את הגדלת הקנסות ממאתיים ל-500 ש"ח.

    כל החכים החרדים ובראשם האיש "רע" אריה דרעי צריכים להתבייש, שאישרו את הגדלת הקנסות ממאתיים ל-500 ש"ח. החכים מנותקים מהציבור, ולא טעמו משכורת רעב של כולל שמגיעה באיחור של חודשיים, ואשה גננת שמקבלת שכר 4000, ומזה צריכים להפריש 500 שח קנס על הורדה לשניה של המסיכה מהאף…… אוי לדור שככה עלתה לו…

    זלמן ג. אמר אתמול: אני נהנה מכל הסיפור של המשטרה עם החרדים, עד היום הייתי מזמין ניידת שתעשה שקט בגינה ב 2 בלילה ולא הייה מעניין אותם כלום, היום אני מתקשר היי יש כאן חרדי בלי מסיכה בגינה, תוך דקה וחצי 4 או 12 ניידות עם נשק דרוך.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב