מדוע קיבל דרעי שער ב'ישראל היום'? • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': אח של שימען מחלטר גם באתר, החזן החרדי שביטל שבת, הסיפורים העצובים של השבוע בברנז'ה, ועוד

שבוע דרמטי עבר השבוע על הכתבים הפוליטיים בישראל שנאלצו לעבוד שעות נוספות ולעקוב אחר המפצים השונים שנרקמו ומכניסים את מערכת הבחירות לתזזית ולמתח בריא. בקליינע משתתף בזאת בצערו של אלי ישי שכנראה יראה את הכנסת רק מערוץ הכנסת. גם זו לטובה.

היחצ"ן הכפול: עיתון ישראל היום פרסם בשער עיתון סוף השבוע ראיון בולט עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. הנה:

מה שאתם שלא יודעים, זה שאבי לרנר, היח"צן של ש"ס במערכת הבחירות, הוא גם היח"צן של עיתון ישראל היום. מה שנקרא, שני לקוחות במכה אחת.

ושלא תחשבו לרגע שאנחנו לא חושבים שזה לא ראיון ברמה ומרתק לקריאה.

עוד אייטם בענייני ש"ס: משה ארבל, עד לא מכבר עוזרו של אריה דרעי, פרש לפני כמה חודשים מהעבודה בשירות המדינה בכדי שיכול להתמודד על תפקיד ח"כ, אבל בכדי שיוכל להתפרנס, מונה בינתיים לעוזר ח"כ ינון אזולאי.

השבוע קודם "עוזר הח"כ" לתפקיד מועמד לחבר כנסת והקדים אף ברשימה את "הבוס", ינון אזולאי, והכל בכדי לרצות את אנשי "כיסא רחמים". חמוד.

הישיבישער מאור ישראל, אבי בלום, הכתב הפוליטי של קו עיתונות דתית, הציג השבוע הופעה חדשה ומודרנית והצטרף ל"חרדים החדשים", בתמונה עצמית מפרגנת באינסטגרם. בקרוב ב"טוב"?

השבוע התקיימה חתונתו של יעקב וידר, החרדי הכי חזק בליכוד ובן למשפחה עצניקית בכלל. את החתונה חגג וידר אל מול הכותל המערבי. בחמישי  נערכה שמחת השבע ברכות בהשתתפות כל בכירי הליכוד, למעט ראש הממשלה שהיה עסוק באותו שעה בנאום חוצב להבות במכבייה.

 

השבוע גם עשה ראש העיר בני ברק תרגיל "הפרד ומשול" בסיעת הליכוד, כאשר נפגש פגישה חמימה וסיכם על שיתוף פעולה עם שאר החברים בסיעת הליכוד בבני ברק, כאשר רק וידר האופוזיציונר – נותר מחוץ לחגיגה.

האדמו"ר ממישקולץ הגיע השבוע לסדר חופה וקידושין בחתונה שנערכה באולמי "מייפל" בפתח תקווה, לאחר החופה נצפה איש השיווק החרדי יהודה אברמסקי, שמשמש באחד מהכובעים שלו כמנהל המכירות באולם הנ"ל, כשהוא מתברך במאור פנים מהאדמו"ר, לקראת חתונתו שתיערך בקרוב.

העיתונאי חנני ברייטקופף – אח של – הכותב גם בעיתון שעה טובה, מחלטר גם באתר כיכר השבת שם כתב עד עתה רק בשמות בדויים. בימים האחרונים, בכל זאת, החליט לכתוב בשמו המלא גם באתר החרדי.

מי הזיז את החזן שלי? בשבת שעברה היתה אמורה להיערך שבת חזנות ושירה עם אחד מגדולי החזנים החרדים המפורסמים במלון בצפון הארץ. רגע וחצי לפני השבת קיבלו כל האורחים הודעה על ביטול השבת הנפלאה שתוכננה. הסיבות שפורסמו היו מגוונות. אבל ל'בקליינע' נודע כי מדובר בלא אחר מאשר ריב בין אחד ממפיקי השבת לחברת הנופש שעמדה מאחורי השבתון שהביא לאקורד הסיום עם ביטול השבת. מי? מה? מו? גם ככה חשפנו יותר מידי.

בקונצרט "חזנות בג'ינס" שנערך בליל שישי האחרון בהיכל התרבות תל אביב, נצפו מאזינים בשקיקה מהקהל למנחה קובי אריאלי, אשתו, נעמי, בתו וחתנו. בקונצרט נתן אריאלי ביצוע הומוריסטי עם התזמורת הפילהרמונית למילים שכתב לקטע חזנות ידוע.

ובסיום הקונצרט, לראשונה כנראה בהיסטוריה של היכל התרבות, נהנו המשתתפים מצלחות טשולנט מהבילות, ובירה וסודה קרים-קרים.

התקשורת הכללית מתעניינת מאוד בקווי הנייעס החרדים והשבוע צוות צילום של ויינט הגיע לבני ברק לסקר את הנושא. בכדי ללמוד איך הדבר עובד, צוות הצילום התלווה לשדרן קו הסקופים נתי משי למשך מספר שעות. הלוקיישנים לצילום הכתבה נבחרו כמקומות שמשדרים נוף חרדי כגון מרכז אחים ומסעדת החצר בעיר

אחרי החלטת ה'מועצת' הגיע הח"כ המיועד יצחק פינדרוס עם יעקב גרוסברד, ישראל כהן, יהודה מנדלוביץ ויהודה אייזנברג לארוחה חגיגית במסעדה היהודית.

‏אפרופו ישראל כהן, פורום 'תקווה' התכנס השבוע בבית נשיא המדינה ריבלין לדיון על 'השבטים' בחברה הישראלית. בפאנל השתתפו: ישראל כהן פרשן 'קול ברמה', אורלי גולדקלנג מ'מקור ראשון', והעיתונאיות ענת סרגוסטי וג׳ארה זועבי.

'בקליינע' הצטער השבוע לשמוע על כמה פרידות וגירושין בברנז'ה החרדית – ובמיוחד על זוג מפורסם שכיכב בפיד שלכם והזוגיות שלהם הייתה מוחצנת ברבים. לא רק המזבח מוריד דמעה, גם אנחנו.

לאחר כינוס מועצגה"ת של 'דגל התורה' בביתו של מרן שר התורה, הגיע חבר המועצת הרה"ג ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א לביקור בבית תלמידו הקרוב הרה"ג ר' ישראל מאיר פדידה שליט"א, משגיח ישיבת "אוצרות התורה" מבוגריה הבולטים והחשובים של ישיבת 'עטרת ישראל' ושוחח איתו באריכות על ענייני השעה.

שדר רדיו קול ברמה דודי שוומנפלד, הגיע השבוע לנחם את משפחת פלח, על פטירת הבן, הטכנאי המסור חיים חן פלח, אחיהם של העיתונאים ינון פלח והילה פלח.

 

"בקליינע" שקפץ השבוע למסדרונות מכון מור גילה בכניסה את עמי מימון לצד עורך המהדורה המרכזית נתי עטר.

והנה כאן נצפו הפוליטי של אקטואליק ישראל אוחיון בהפסקת סיגרייה, כששהוא משקיף על ישראל כהן, הפוליטי של קול ברמה, שנערך לקראת התכנית עם יעקב גרודקה.

 

חודש המפצים: מה מבשלים לנו בכירי התקשורת החרדית מנחם טוקר ואריאל דרעי?

קול ברמה השיק השבוע את עשרת הדיברות של רדיו חרדי נקי לפני הבחירות. והכללים נתלו, אומר ועושה, אפילו במסדרונות התחנה:


ליפא שוב בארץ: שמעון אסרף הבעלים של "אנטריקוט" הזמין השבוע את ליפא להתפנק על נתח אסאדו וצלעות כבש.

ליפא גם הספיק להתברך אצל כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת.

ואפילו חגג בליל שישי עם יואלי דיקמן מיילך קאהן ב"שלייקס".

רגע לפני המופע הגדול השבוע, נצפה המאסטרו בני לאופר מעתיר בתפילה על "קברו" של מרן החפץ חיים:

בליל שישי האחרון, מטוס של אל על ועליו אחד מחברי להקת ״אוף שימחעס״, שהיה בדרכו למופע האיחוד המדובר בניו יורק בראשון הקרוב נחת נחיתת חרום באמסטרדם. אבל אל דאגה: עד לכניסת שבת דאגו לטיסה חילופית, והלהקה כבר נצפתה אמש בחזרות ראשונות.

גדולי הזמר החסידי אברהם פריד ומרדכי בן-דוד נלכדו בעין עדשת המצלמה כשהם לומדים גמרא בחברותא, במסגרת מיזם לימוד הש"ס לאנשי עסקים בארה"ב. בטורו של ידידיה מאיר ב'בשבע' אף סיפר פריד על הרגע המעניין. רוצו לדוכן העיתונים.

ולאחר הדרמה הלילית בכנסת, והפראסה של אלי ישי וסמוטריץ, ישראל אוחיון התפנה לצולנט עם החברים, אלחרר מכיכר ועוד.

שבוע טוב!

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עת לעשות לה' הפרו תורתך?

    "בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ. וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ" (בראשית א, ב), בְּגָלוּתָא וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ זה זמן הגלות. "וְחֹשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם" (שם) דָּא חֲשׁוּכָא מִסִּטְרָא דִּשְׁכִינְתָּא זה החושך מצד השכינה המוחשכת ע"י הסטרא אחרא, דְּבֵיהּ מִתְתַּקְּפִין כֻּלְהוֹ סִטְרִין מְסָאֲבִין. ובחושך הזה מתחזקים כל צדדי הטומאה וכן נאמר בְּגִין כָּךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם תהום, שם מדור הטומאה. "וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אוֹר" (בראשית א, ג) מִסִּטְרָא דִּדְכוּרָאאור הוא מצד הזכר המשפיע. "וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת הָאוֹר כִּי טוֹב" (בראשית א, ד) דָּא אוֹר דְּאִתְגְּנִיז דְּיִתְגְּלֵי בְּעָלְמָא, וְדָא זִמְנָא דְּפוּרְקָנָא, טוב הוא זה האור שנגנז שנמשך מכח ההטבה ועתיד להתגלות בעולם בזמן הגאולה. כְּדֵין "יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם" (בראשית א, ט) וְכוּ'. מָאן מַיִם? אֶלָּא אִלֵּין מַיִם הַזֵּידוֹנִים, אילו מים? אלו המים הזדונים שמצד הטומאה. ופסוק זה פורש מספר פעמים באופנים שונים, כולם דברי אלהים חיים. דִּבְשַׁעֲתָא אַחֲרָא אִתְתְּקָפוּ לְשַׁלְּטָאָה בְּעָלְמָא ובזמן אחר שהוא הגלות התחזקו לשלוט בעולם. וּבְהַהוּא זִמְנָא ובאותו הזמן של הגאולה יאמר "יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם אֶל מָקוֹם אֶחָד" (בראשית א, ט), וְרָזָא דְּמִלָּה וסוד הדבר 'גֵּרִים גְּרוּרִים הֵם לֶעָתִיד לָבֹא' (ע"ז כג) בטרם יתבטלו, יהיו נגררים ונשרכים אחרי הקדושה ואינם יכולים יותר לשלוט או להזיק. כְּדֵין "וְתֵרָאֶה הַיַּבָּשָׁה" (בראשית א, ט) ואז תראה מלכותו יתברך שהיתה מכוסה

    תורה ציוה לנו משה- כדי לשומרה ולעסוק בה. |
    הגב
  2. ספרדי

    אז אל תתלוננו מדוע שונאים את החרדים
    אתם בשלתם את הדייסה אתם תאכלו אותה.

    לתת פרסום לעבריין דרעי זה חילול השם !!! |
    הגב
  3. בלום שתחנק אמן. שהכסף שאתה מקבל עבור סיקור אוהד לקדפי דרעי שר.י שיהיה לך לבריאות רק לבריאות

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב