מדינת ישראל נגד בית הדין הבינלאומי בהאג :"הפך סופית להיות נשק במלחמה הפוליטית נגד מדינת ישראל"

היא פועלת נגד זכותם של היהודים להתיישב במולדת היהודים. להפוך את העובדה שיהודים גרים בארצם לפשע מלחמה

ראש הממשלה התייחס לדרישות בית הדין הבני"ל בהאג ואמר :בעוד שאנחנו הולכים קדימה למחוזות חדשים של תקווה ושלום עם שכנינו הערבים, בית הדין הבינלאומי בהאג הולך אחורה. ביום שישי הוא הפך סופית להיות נשק במלחמה הפוליטית נגד מדינת ישראל.

בהחלטת התובעת נגד ישראל יש שלושה אבסורדים. האבסורד הראשון – החלטת התובעת מנוגדת לחלוטין לעקרונות היסוד של בית הדין עצמו. בית הדין הבינלאומי הוקם אחרי הזוועות של מלחמת העולם השנייה, בעיקר הזוועות הנוראות שנעשו לעמנו, והוא נועד לטפל בבעיות שמדינות מעלות נגד פשעי מלחמה, כגון רצח עם או הגליה המונית. הוא נועד לעשות זאת במדינות שאין להן מערכות משפט אמיתיות בחוק, כמו שיש כמובן בעולם המערבי.

הם לקחו תביעה של הפלסטינים, שלכל הדעות אין להם מדינה, ובאו להאשים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון שמתנהלת על פי אמות המידה המשפטיות הגבוהות ביותר של הדמוקרטיות המערביות, שלבית הדין אין בכלל סמכות עליהן. זה האבסורד הראשון.

האבסורד השני – החלטת התובעת מנוגדת לאמת ההיסטורית. היא פועלת נגד זכותם של היהודים להתיישב במולדת היהודים. להפוך את העובדה שיהודים גרים בארצם לפשע מלחמה – זה אבסורד שקשה שיהיה גדול ממנו.

האבסורד השלישי – החלטת התובעת מנוגדת לאמת העכשווית. את מי הם מביאים כאן? את מי הם מאשימים? את איראן? את טורקיה? את סוריה? לא. את ישראל – הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. זו צביעות נוראה. אנחנו נמשיך להילחם נגד שלושת האבסורדים הללו. אנחנו נמשיך לנפץ אותם. אנחנו נאבק על זכויותינו ועל האמת ההיסטורית שלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו.

אנו מודים מעומק ליבנו למזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו, על שהוא והממשל של הנשיא טראמפ, נאבקים בעיוותים הללו, בחוסר הצדק הזה, ובשקר הזה מדי יום ביומו. אנחנו נמשיך להיאבק בזה כל הזמן."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *