מהג'קוזי עד הידוען החרדי שהתגרש: "בקליינע" באילת

סקופים משבת העשור של "קול ברמה", הראיון יוצא הדופן של המנכ"ל ווידאו בלעדי, האסיר המשוחרר בחתונת גדול הזמר, באיזה אירוע בוטיק הופיע השבוע מ.ב.ד., מי חשף השבוע לראשונה את שמו האמיתי ב"שעה טובה" ומי הזמר שחושש מעין הרע בפרסום תמונותיו? "בקליינע" עם הסיפורים הכי מעניינים של השבוע

סופ"ש מהסרטים עבר על "בקליינע" ששהה השבת במלון דן פנורמה באילת, לצד 80 מעובדי רדיו "קול ברמה", לרגל שבת גיבוש עם עובדי הרדיו, שהחליט לפנק את עשרות העובדים המסורים על נשותיהם וטפיהם לרגל עשור לתחנה. בקליינע שעשה במוצ"ש את כל הדרך מעיר הים האדום לעבר העיר החרדית השלישית בגודלה, התיישב בשעת ליל מאוחרת לכתוב לכם את המדור הלוהט, ובשל ההגעה המאוחרת המדור מתפרסם השבוע באיחור אופנתי.

"בקליינע" שנהנה מארוחות כיד המלך, חרש את אילת: יצא עם החבר'ה לטיול טרקטרונים, ישב בסאונה עם בכירי דייני ישראל שהתארחו גם הם במלון ודיסקס עם גדולי הזמר החסידי שכטוב ליבם ביין שפכו לא מעט סקופים שמספיקים לחודש. והתענוג – כולו שלכם. שנתחיל?

ובכן, אחד השדרים הבכירים חמד לצון במהלך קבלת החדרים והעלה לסטורי שלו תיעוד מהחדר המאובזר שקיבל… ובו ג'קוזי מפואר. החברים התרעמו על האפליה, אך לאחר בירור התברר כי לא ג'קוזי ולא נעליים. בסה"כ כיור שצולם מזווית מחמיאה. אך בכך לא תם הסיפור: מעלה הסטטוס שנוהג להקשות ולהתקיל את מרואייניו הסיר את הסטטוס בכל זאת לאחר דקות ספורות – מה שעורר תהיות בקרב האורחים שחשדו בו שוב על ההטבה המפליגה לבכיר, שכללה יינות משובחים.

והנה כוכב האירוע, מתרווח בלובי של המלון, בשידור מיוחד של יואלי דיקמן אל תוך הלילה.

וכאן הוא יושב הרבה אחרי שכולם כבר עזבו את ארוחת הבוקר ביום שישי, עדיין שקוד בטלפונו:

מיד לאחר שהאורחים קיבלו את המפתחות, נערך פאנל מרתק עם המנכ"ל אריאל דרעי בהשתתפות המגישים משה גלסנר ונועם זיגמן. דרעי נשאל על מספר פוליטיקאים, ולא פחד מלהשיב. על אריה דרעי: "פצצת אנרגיה". אלי ישי? "לב זהב". יהדות התורה? "ש"ס האמיתית". וכאן צפו בסקופ מעניין על החלטתו של בעלי הרדיו מר צבי עמאר, שנתן לאריאל דרעי יד חופשית לטפל במשבר שנוצר בעבר סביב שידור השיעור השבועי של הרב הראשי:

מיד לאחר מכן נערך חידון טריוויה מרתק שעסק בנושאים פוליטיים, בהנחייתו של ארי המניק. יעקב גרודקה ומשה ארלנגר חלקו את המקומות הראשונים. עוד לפני כן, ניצן קידר הכין מהדורת חדשות מיוחדת עם כל עובדי הרדיו, ובהם עמי מיימון שניצח על כל השמחה בשבת (ונתן נאום מהלב בסעודה שלישית), וכולם-כולם דיברו על הסלפי המיוחל עם צביקה כהן, מנהל ההפקות של הרדיו שהרים ביד רמה את הפקת השבת המיוחדת. גם בני רבינוביץ הגיע להריע ולהרים לחיים.

מנחם קולדצקי מ'אקטואליק' נצפה באותו מקום בדיוק, מחסל קפה אחר קפה.

שוס השבת: החוברת שיצאה לכבוד העשור בהפקת מירי גפן מנהלת משרד הרדיו, ובעיצובו המדויק של דניאל פרץ, האיש הכל יכול של 'קול ברמה', ובה כל עובדי הרדיו מברכים לרגל העשור, ותמונות נדירות מפסיפס של עשר שנים.

שישי בבוקר: מיד לאחר ארוחת הבוקר העשירה, יצאו כל כתבי ועבדי הרדיו לטיול ג'יפים על הרי אדום. באמצע הטיול נעצרה כל הגווארדיה לזיץ מיוחד:

לבקליינע נודע, כי המעבד המוזיקלי הגדול במוזיקה החסידית בימינו, יואלי דיקמן, שנפש גם הוא עם עובדי קול ברמה באילת, בימים אלו, בלי הרבה פרטים ידועים, רכש במזל טוב את דירתו של אחד מאנשי העסקים הידועים במגזר, המתעסק בנדל"ן, העובר בקרוב לגבעת שמואל. בהמשך נעדכן מי מה מו.

ועוד מהשבת: אחד הנוכחים חשף כי את השיר המפורסם "וביום שמחתם" ששר הזמר ליפא שמעלצר באחד מאלבומיו האחרונים, הלחין במקור הזמר החסידי על מילות השיר "ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם" וכו'. המילים המקוריות, אפעס, כנראה פחות התאימו לז'אנר החרדי. ובכל מקרה: הקלטה של המקור, ניתן להשיג תמורת מספר מצלצלים בשוק השחור.

הלהיט החדש שכן תפס הוא "המוציא לחם מן הארץ" שהולחן על ידי אחד מבכירי העיתונאים ששהו בשבת וזכה לברכתו החמה של עמירם בן לולו ולתגובות נלהבות של בכירי תעשיית המוזיקה ששהו במלון. צפו להפתעות בקרוב.

אחד מאנשי המוזיקה ששהו במלון, חשף במהלך שיחת רעים בליל שבת כי הזמר יוסף חיים שוואקי החל לעבוד בשנים האחרונות בהייטק לצד עבודתו המוזיקלית. עם זאת, עובד כעת שוואקי ג'וניור על אלבום נוסף, לאור ההצלחה המסחררת של האלבומים הקודמים שהוציא.

עוד מסקופי השבת: אחד העיתונאים דיקסס כמשיח לפי תומו על מפץ צפוי באחד האתרים החרדים, עם עזיבתו הצפויה של הבכיר האחרון שנותר באתר הננטש. בינתיים, הקולגה השני מכחיש.

קבוצה של עיתונאים ונשותיהם, ממשתתפי השבת, הספיקו בצהרי יום שישי לעבור במסוף טאבה. החבורה צעדה עד המלון ובתי העסק מעבר לגבול. מה הם עשו שם? ובכן, מה שקורה בטאבה – נשאר בטאבה.

בעודו מטייל על חופי אילת התכולים, "בקליינע" קיבל עידכון מיוחד: ראש הממשלה בנימין נתניהו רכש בשבוע שעבר משקפיים באופטיקה החרדית "עינית" בשכונת גאולה. טוב, הוא לא ממש היה יכול לנסוע לגאולה, אז צוות החנות נדד עד מקום שהותו של רה"מ, שבחר לעצמו משקף מקולקציית המשקפיים המרשימה.

יו"ר מחלקת הדיגיטל של הרדיו, ישראל קליין, וסמדר בנטוב מאתר 'אקטואליק' ובעלה – הגיעו עם הרכב עד לשערי המלון

יעקב גרודקה ממתין בסבלנות למפתחות

הרב הראשי הגר"י יוסף, הראשון לציון, הגיע גם הוא לכנס במלון ושהה לילה במלון. וזה הרב בדרכו לאילת:

המרצה המפורסם הרב יצחק פנגר, שגם הוא שהה שבת באותו מלון, נצפה מחכה כאחד האדם למפתחות חדר המלון

מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי, קיבל בחום את פניו של השר לשעבר ושדר הרדיו שלמה בניזרי

והנה עויזר דרוק, המפיק של יואלי ורולי דיקמן שעליו נדבר באייטם הבא

ערב שבת. "בקליינע" שכבר הספיק לעטות על גופו בגדי שבת, תיעד את רולי דיקמן מגיע ברגע האחרון לקבלת שבת, רגע אחרי הבריכה. אפרופו רולי, בקליינע מעדכן את עוקבי הסטורי'ז המודאגים שלו – כי זמר החתונות יישאר באילת עם בני משפחתו עד יום שלישי. בשבת סיפר דיקמן, שהגיע עם כובע אפור אופנתי, כי הוא מעלה את הסטורי'ז, "כי זה אני. אבל בני משפחה וילדים – אני לעולם לא מעלה". גם האח, יואלי, אגב, אוחז בדעה זהה, ומתרחק מעין הרע.

וזה כבר מגיש "נסיעת מבחן" רונן גרוס עם החולצה המיוחדת לרגל העשור:

בלובי פגשנו את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שישב לשיחה חשאית עם מספר רבנים. בקליינע שניסה לצלם בהסתר קיבל גערה מהמזכיר שביקש תמונה יפה, אז הוא קיבל.

החב"דניקים של 'קול ברמה' נעמדו לתמונה משותפת, כמעין התמונה המסורתית של כינוס השלוחים. גם דודי שוומנפלד, במקור בעלזאי אבל אחד כזה שמנוי על "דבר מלכות" הצטרף לתמונה:

והחב"דניק שזכה בפרסי העובד המצטיין של הרדיו (בין שאר הזוכים) הוא הכתב הצבאי של הרדיו, מנדי ריזל, שהתפנק במכונת קפה "נספרסו" חדישה.

 

ומי שהבריז ולא הגיע לאילת, ובמקום זה עלה למעונו של מרן שר התורה, הוא העיתונאי ישראל כהן שזכה אחר כך לתדרוך מיוחד מנכדו של שר התורה הרב יענקי קנייבסקי.

עוד כותרות:

זמר חסידי ידוע, העומד בימים אלו לפני הוצאת אלבומו החדש, הממתינים לו בציבור ממזרח למערב ועשה לאחרונה שינוי מהותי באורח חייו, נתן – אחרי כל השמועות – ממש לפני כשבועיים ימים, גט.

וזה שידוך שאף אחד לא חלם עליו: המשפיע רבי אלימלך בידרמן, נצפה השבוע כשהוא מצווה על שוקי סלומון להתחזק בשמירת העיניים. אל תפספסו את הוידאו הזה שיעשה לכם את השבוע:

העיתונאי בני גרנות ששוחזר מבית חולים לאחר שלקה בלבו, בירך בשבת "הגומל". לאחר מכן הציבור הציבור פתח בספונטניות בשירה של "הטוב כי לא כלו רחמיך".

העסקן איציק דוידוביץ, מבכירי הפעילים בצעירי דגל התורה, הגיע השבוע להתייעצות עם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי בשלל נושאים ציבוריים

הזמרים מוטי שטיינמץ וישי ריבו נצפו יחדיו בצרפת, מדגמנים "נפשי" ברחובות. שטיינמץ הציג לוק מעודכן לחלוטין.

וזה כבר גדול הזמר החסידי אברהם פריד בחתונת בנו ביום חמישי האחרון, עם האסיר היהודי המשוחרר המפורסם בעולם, שלום מרדכי רובשקין, והצלם ברוך עזגאווי.

והנה מרדכי בן דוד, באירוע בוטיק השבוע בהשתתפותו של האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא שליט"א.

הזמר אבי בן ישראל, שמוביל בימים אלה עוד קבוצה במרוקו, קיבל סמס מפתיע מלא אחר מאשר… אהרל'ה סמט:

הרב שלמה זביחי וק״ק תפארת רפאל, בעליה לציון בהילולת ר׳ חיים פלאג׳י בטורקיה:

מושי רבר, העסקן הצעיר של דגל התורה באלעד, יצא השבוע לנופש במקום קפוא במיוחד מעבר לים.

חנני ברייטקופף, אחיו של שימע'ן ברייטקופף, התחיל לאחרונה לערוך את מגזין שעה טובה, ויצא לראשונה מהארון בו כתב עד עתה בשם "יעקב אטינגר". בקליינע, יצו, לופי, וכל הסטלנים מברכפלד – מאחלים לכישרון העולה את ברכת הדרך.

ובאחד מן הערבים בשבוע האחרון התאספו קבוצה נבחרת של בחורים מישיבת חברון וקבוצת אברכים בוגרי ישיבת סלבודקא במסעדת "רוזמרין" בראש העין, לחגוג יום הולדת "גבורות" לנגיד ומחזיק התורה ר' אוסי זינגר הי"ו. בין המברכים היו גם הרב יצחק פרץ רב העיר רעננה, הרב חיים דוד קובלסקי רב מאורות הדף היומי והרב יעקב משה חרל"פ רבה של חברת "אוסם-נסטלה". על החלק האומנתי הופקד הזמר יונתן רזאל ונלווה לו אמן הקומזיצים שלומי קצנלבוגן. האורחים הודו מקרב לב ליוזם האירוע הרב אברהם צבי בן שלום יד ימינו של הרב הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א ושאר בשרו של חתן השמחה, ולאיש היח"צ חיים חרל"פ על אירוע מושקע ומכובד תוך שהרעיפו ברכות חמות לחתן השמחה.


אלי ישי מהדק עניבה לקראת הבחירות. או שלא הבנו את התמונה. תסבירו לנו בתגובות.


מזל טוב לזמרים:
אלי מילר הולדת הבן.
יהודה פליישמן הולדת הבן.
עמיחי שפיגלר הולדת הבת.
ויונתן רזאל הולדת הבן.

– כולם לרגל הולדת הצאצאים השבוע.


אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לראות את כתבי קול ברמה ולגלות שסדנא דערא חד הוא

    כולם עם פלאפונים, מיטב הבגדים והגיפים. הקיצר כמו כל אנשי התקשורת האחרים. חרדים זה רק המפלגה.

    עופר |
    הגב
  2. כמה יחסי ציבור?

    כל מקום שאני פותח לאחרונה מדברים רק על חנני ברייטקופף. מה נסגר??

    קובי |
    הגב