מהומה במאה שערים: קיצוניים תקפו חייל

לפני כשעה הוזעקו השוטרים לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על כמה עשרות קיצוניים המתגודדים סביב חייל במדים שעבר במקום וקוראים לעברו קריאות.

לפני כשעה הוזעקו השוטרים לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על כמה עשרות קיצוניים המתגודדים סביב חייל במדים שעבר במקום וקוראים לעברו קריאות.

השוטרים שהגיעו פיזרו את אותם קיצוניים וסייעו לחייל לצאת מהאזור. אין נפגעים באירוע.

"משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר את אלו הלוקחים חלק בתקיפתם המילולית או הפיזית של לובשי המדים ולהביאם לדין", נמסר מהמשטרה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עומדים עלינו לכלותנו! תראו איזה יופי החרדים מתאגדים! ממש נחמד לראות.

    עומדים עלינו לכלותנו!

    תראו איזה יופי החרדים מתאגדים! ממש נחמד לראות. משהו לא טוב להם בממשלת השמד הם נלחמים עד הסוף לא כמו החילונים שעושים הפגנה כל כמה שנים ואז נעלמים. הם רוצים משהו והם נלחמים עליו שוב ושוב ע"פ דעת כל גדולי ישראל.

    "עומדים עלינו לכלותנו! חוטפים ילדים, שמים אותם בכלא!" עברנו את פרעה, נעבור גם אתכם בקרוב. "עברנו את פרעה, עברנו את האינקוויזיציה בספרד, עברנו את היטלר – נעבור גם אתכם", ו"נמלא את בתי הכלא כמו שמילאנו אותם בגלות. מילאנו – אבל נשארנו חזק".

    הבחוק הגיוס מביא מלחמה פיזית ורוחנית של עם ישראל בעמלק: "זו ממש עקירת!!!! כל יקר וקדוש. דברים שהם עיקרי התורה, עיקרי האמונה, עיקרי הדת. על זה מסרנו את נפשנו בכל דור ודור. השריפה כבר אחזה בנו ממש.

    התפקיד שלנו הוא לעמוד על נפשנו ולא להיגרר לשום פשרות והקלות. כבר הגיעו לתוך בתי המדרשות, מנסים לגייס. אוי לנו שכך קרה בימינו. זו הגלות הכי קשה. הדברים הכי קשים שאפשר לתאר. אסור להשלים עם המציאות הזו". "התגייסות לצבא השמד – ייהרג ואל יעבור". הם חשודים בצבא "שמתעללים" בחיילים החרדים ומעבירים אותם עד טיפת הדם האחרונה, "שבעה מדורי גיהנום". לכאורה "אלה מחנות כפייה, מחנות שמד!". המשתף פעולה עם גזירת הגיוס הינו קאפו 'חרדי. ראש הממשלה הראשון שר"י – שאסור אפילו להזכיר את שמו, יימח שמו וזכרו – אמר שעוד עשרים שנה לא יהיה שטריימל אחר במאה שערים. הנה הנקמה.

    כל גדולי ישראל פסקו שלא להיגרר אחרי שום פשרה. זו עקירת הדת. אנחנו צריכים להמשיך מה שרבותינו אמרו בכל דור ודור. אסור להשלים עם מציאות נורא כזו. כל פעם שיש גזירת שמד צריכים לעמוד על נפשם.

    הצבא הוא מוסד שמד. הוא הצבא היחיד בעולם שפועל לשנות את האידאולוגיה של החיילים. אין עוד כזו שפלות בעולם כולו, מטרתו של הצבא להיות כור היתוך, לשרוף את המורשת, לשרוף את טהרת עם ישראל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אלו שלא יוצאים למחות - כּתיב עליהם "וַיִּתְאַפַּק הָמָן"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב