מה זומם ליברמן? צפו בראיון

ליברמן אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן ynet: "אני יודע שלא תהיה ממשלת אחדות, אלא ממשלה ציונית וליברלית", ובכך רמז לכך שימינה תצטרף לקואליציה

יו"ר ישראל ביתנו שהצהיר כי ייכנס לממשלת אחדות משנה כיוון. ליברמן אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן ynet: "אני יודע שלא תהיה ממשלת אחדות, אלא ממשלה ציונית וליברלית", ובכך רמז לכך שימינה תצטרף לקואליציה.

ליברמן אמנם לא פירט על הרכב 61 המנדטים אך פסל את בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ מימינה: "מדובר באנשים עם תפיסה משיחית. הבן אדם רוצה להאמין במשיח, להחזיר אותנו לימי שאול ודוד המלך – זו כבר זכותם… קשה לי להגיד על סמוטריץ' ופרץ שהם אנשים ליברליים".

ליברמן אמר כי "הציבור רוצה ממשלה, ומעדיף ממשלה ציונית וליברלית – וזה מה שצריך לעשות". לשאלה אם יישב באותה ממשלה עם החרדים השיב: "אמרתי ממשלה ציונית וליברלית, דומני שהמפלגות החרדיות הן לא ציוניות. בכנסת יש סיעה אחת שהיא אנטי-ציונית, שזו הרשימה המשותפת, ועוד שתי סיעות שהן לא ציוניות".

ליברמן תקף את מדיניות נתניהו בעזה "יש שם הרבה צרכנים של אינטרנט ומדיה דיגיטלית, צריך להסביר להם שהם יכולים להרוויח כסף ולחיות כמו במדינה נורמלית, במקום להתפוצץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *