מה עלה בגורל הקראוונים שרון קובי הבטיח לקרלין?

חמישה חודשים לאחר שראש העיר חתם על היתר לחסידות קרלין: הבוקר הגיעו הקראוונים לשכונה

*

ראש עיריית טבריה היוצא רון קובי חתם לפני חמישה חודשים על היתר להצבת קראוונים לחסידות קרלין,שישמשו לתלמידי החסידות שיילמדו בשכונה.

לפני כחודש ימים הפגינו כמה מתושבי הרחוב הסמוך בטענה שאין מקום להכיל את הקראוונים החדשים והתנועה הצפוייה להיווצר בשכונה הצרה ממילא.


בנוסף, טענו השכנים כי כבר שנים ארוכות הם ביקשו להשתמש בשטח שהוקצה לחסידות על מנת לבנות בו חניה או גן משחקים לילדי השכונה – לשווא.

העיתונאי אופיר נחמני מהרשת הצפונית חשף שבחודש האחרון נעצרו העבודות במקום,אולם הבוקר הופתעו תושבי השכונה נוכח הקראוונים הגיעו למקום ושהוצבו בשטח שהוקצה לקרלין באוגוסט האחרון על ידי רון קובי.

התושבים עמדו חסרי אונים נוכח החלטתו של קובי לאפשר את הצבת הקראוונים לטובת מוסד חינוכי בשכונה. מאידך,בחסידות קרלין אמרו לרשת הצפונית כי הם לא מבקשים לקבל מבנים או שטחים על חשבון מישהו אחר,אלא הם פשוט דואגים שיהיה לילדיהם היכן ללמוד כמו שאר ילדי טבריה,והפיתרון שניתן להם בשיכון ד' – ניתן על ידי ראש העירייה היוצא רון קובי באוגוסט האחרון.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סוער בטבריה: התינוק קובי החליף את המנעולים בעירייה, ראש ועדת הקרואה התקשה להכנס.

    סוער בטבריה: התינוק קובי החליף את המנעולים בעירייה, ראש ועדת הקרואה התקשה להכנס. סוער בטבריה: התינוק קובי החליף את המנעולים בעירייה, ראש ועדת הקרואה התקשה להכנס.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. זה אלו שיצאו מגדרם בשמחה על שרון קובי הגיע לשמחה

    שלהם וקיבלו אותו בכבוד מלכים בשעה שכל הציבור החרדי קיבל מרורים מאותו אדם? שעה שכולם היו צריכים להתרחק ממנו?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לקרלין לא איכפת מחילולי שבת רק לקבל שטחים על חשבון האחר

    וזה כואב לנו מאד

    טברייני במקור |
    הגב