מה תעשה כחול לבן עם החוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת?

מחר תצביע מליאת הכנסת על הצעת החוק של ח"כ תמר זנדברג לתחבורה ציבורית בשבת, נושא שהיה לאחת מהבטחות הבחירות המרכזיות של כחול לבן. בימים האחרונים נשלחו למעלה מ-30 אלף מיילים לחברי הכנסת של כחול לבן בדרישה לתמוך בהצעת החוק כפי שהבטחו. ח"כ זנדברג: "״אני קוראת לחברי הכנסת לפעול לפי צו מצפונם ולהביא לסיום העוצר ביום המנוחה"

מחר תצביע מליאת הכנסת על הצעת החוק של ח"כ תמר זנדברג לתחבורה ציבורית בשבת, נושא שהיה לאחת מהבטחות הבחירות המרכזיות של כחול לבן. בימים האחרונים נשלחו למעלה מ-30 אלף מיילים לחברי הכנסת של כחול לבן בדרישה לתמוך בהצעת החוק כפי שהבטחו. ח"כ זנדברג: "״אני קוראת לחברי הכנסת לפעול לפי צו מצפונם ולהביא לסיום העוצר ביום המנוחה".

בימים האחרונים נשלחו עשרות אלפי מיילים לחברי הכנסת של כחול לבן ומפלגת העבודה. במיילים ששלחו האזרחים לחברי הכנסת נכתב: "ביום רביעי,17.6, תעלה במליאה הצעתה של ח"כ תמר זנדברג לתחבורה ציבורית בשבת. הבטחת בקמפיין הבחירות להצביע בעד – עכשיו זה הזמן לעמוד בהבטחה, לתקן את העיוות ולהצביע בעד תחבורה ציבורית בשבת".

יוזמת החוק ח"כ תמר זנדברג קראה לציבור להמשיך את הלחץ על חברי הכנסת ואמרה היום: "אני קוראת לכם לשלוח כאן מייל לנבחרים שלכם כדי לוודא שהם יעשו מה שאתם מצפים מהם. מחר נפרסם כאן את רשימת התומכים והמתנגדים, כדי שכל חבר וחברת כנסת יידעו שאנחנו מסתכלים עליהם".

לקראת ההצבעה על הצעת החוק אמרה זנדברג: "״אני קוראת לחברי הכנסת לפעול לפי צו מצפונם ולעמוד מאחורי הבטחה משמעותית ואחת המרכזיות שהבטיח בבחירות האחרונות לציבור החופשי בישראל – סיום העוצר בשבתות והפעלת תחבורה ציבורית שבעה ימים בשבוע. זה צודק, זה נחוץ ואין שום סיבה לא לאפשר את זה. תחבורה ציבורית בשבת תאפשר חופש תנועה ביום המנוחה להמוני ישראלים ללא רכב פרטי ותסייע להורדה של רכבים פרטיים על הכביש של משתמשים רבים שנאלצים להחזיק רכב פרטי רק כי התחבורה הציבורית מושבתת ביום המנוחה שלהם. הגיע הזמן סוף לשים לאבסורד ולקחת מישראל את הכבוד המפוקפק של המדינה היחידה בעולם שמשביתה את התחבורה הציבורית שלה דווקא ביום המנוחה של האזרחים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *