מוטי יוגב פרש מהפוליטיקה ותקף את פרץ: "לא תהיה לו ברכה"

לאחר שנדחק למקום לא ריאלי, יוגב הודיע על פרישה ולא שכח לתקוף את רפי פרץ: "מילה של הרב פרץ היא לא מילה. מפלגה שאנשיה לא מתנהגים לפי אמות המילה והדרך לא תהיה בה ברכה. פרץ לא ראוי להיות שליח ציבור"

יום ארוך עבר אמש (רביעי) על המפלגות הקטנות מימין, הוויכוחים הצורמים, הבגידות והחיכוכים יצרו אווירה עכורה. בסוף התהליך כשנסגרו הרשימות היו נפגעים רבים, הראשון הוא כמובן איתמר בן גביר אך גם ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שלקח צד אותו לא אהבו במפלגתו ובמפלגת הימין החדש, ובסיום הערב הוא הודיע על פרישה.

בסיום היום הארוך ח"כ מוטי יוגב פנה לתקשורת ואמר: "מילה של הרב פרץ היא לא מילה. מפלגה שאנשיה לא מתנהגים לפי אמות המילה והדרך לא תהיה בה ברכה. פרץ לא ראוי להיות שליח ציבור. ראש המפלגה ניצל חוקה כדי לגנוב את המפלגה מנבחריה ובוחריה".

חבר הכנסת מוטי יוגב הודיע בסיום דבריו בקול כאוב: "החלטתי הערב שלא להתמודד לכנסת הנוכחית. הבית היהודי בראשות רפי פרץ איבדה את דרכה".

השר בצלאל סמוטריץ הגיב מאוחר יותר על דבריו ואמר "צר לי על חבר הכנסת מוטי יוגב. איש יקר, חרוץ וחדור תחושת שליחות לציונות הדתית, לדרכה, ערכיה ומפעליה. איש ישר והגון שהאמת נר לרגליו. עצוב מאוד על הסיטואציה שנוצרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *