מזעזע: משטרת מודיעין עילית עצרה קשיש שהתעלל בנכדתו

 משטרת מחוז ש"י, תחנת מודיעין עילית עצרה סב בן 74 בחשד לביצוע מעשים קשים בנכדתו בת ה-10 במשטרה חושדים כי הסב ביצע את המעשים בביתו מספר פעמים

משטרת מחוז ש"י, תחנת מודיעין עילית עצרה סב בן 74 בחשד לביצוע מעשים קשים בנכדתו בת ה-10 במשטרה חושדים כי הסב ביצע את המעשים בביתו מספר פעמים. מעצרו של הסב הוארך היום בארבעה ימים. יש לציין כי עברו שלושה וחצי חודשים מרגע התלונה ועד המעצר.

המשטרה מסרה בתגובה "במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינה.

במהלך החקירה בוצעו מספר פעולות ואתמול עצרה המשטרה חשוד בשנות ה-60 לחייו, תושב המרכז, בחשד לביצוע המעשים.

היום הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, אשר התנהל בדלתיים סגורות, שם הוארך מעצרו עד ליום 21.7.19 (ראשון), במהלך הדיון אסר השופט פרסום שמו או כל פרט מזהה אחר אודות החשוד.

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בלעם בן בעור תשע"ט - היכונו למלחמה ע"י כל גדולי ישראל, שטרם נשמעה כמותה!!!!!

    בלעם בן בעור תשע"ט
    בתחפושת חרדית בשם 'מוגנות' הגרוע מכל,
    'אם כל האסונות', הגיע אל הציבור החרדי…
    תכנית החטאת הרבים בעניני קדושה
    תחת תחפושת בשם תכנית 'מוגנות'.

    ישנה תוכנית בשם 'מוגנות' שהיא עצת בלעם בן בעור להחטיא את הציבור החרדי בעניני צניעות וקדושה תחת תחפושת שקרית של 'מוגנות' ועזרה כמו המשכילים בימי קדם שרק באו 'לעזור' ו'לסיע' לחרדים לצאת מ'החשכה'.

    האסון החל בפועל ברשת ה'חינוך העצמאי' וברשת 'אל המעיין', בחנויות הספרים ובהרצאות שונות. החלו כולם לשתף פעולה עם התכנית החילונית בענייני צניעות וקדושה, בתחפושת של כביכול 'דאגה' לציבור החרדי ולילדיו. על הציבור להיות ערני וזהיר מאד!

    אנשים העוברים בשאט נפש יום יום על חמורות שבחמורות, חייבי כריתות על בסיס יומיומי, באים להסביר לציבור החרדי העומד באמונתו אלפי שנים, איך לחנך את עצמו וילדיו בענייני צניעות וקדושה! הדבר דומה לגנב שנתנו לו לשמור על האוצר!!

    אין ספק שכמו שהטלויזיה הישראלית והעיתונות החילונית, הקוראים לעצמם
    'שומרי החוק' התחילו בשיטה של 'כאילו' דאגה לחשוף ולגלות את כל הבעיות בענייני קדושה, רציחות ופשעים וכו'. ולבסוף הם אלו הגורמים הראשיים להתרבות הרצח והפשע ולהפקרות נוראה בענייני קדושה שהולכת ומדרדרת לממדים מבהילים מיום ליום! כך בדיוק פועל תכנית 'המוגנות'.

    בימים הקרובים פותחים בהחלטת כל גדולי הרבנים, במלחמה, כוללת בכל מי שייתן יד לעצת בלעם תשע"ט. לא ניתן לבלעם לחזור בתחפושת חרדית, ובמסירות נפש נלחם בכל משתפי הפעולה, מתוך המחנה, ובמיוחד במוסדות חינוך שיתנו יד לפשע, ומעילה בבנינו ובנותינו הטהורים. היכונו למלחמה ע"י כל גדולי ישראל, שטרם נשמעה כמותה!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אין דבר כזה משטרת מודיעין עילית

    תבדקו לפני שמעלים ידיעות לא נכונות

    שרית |
    הגב