מחאה אלימה בשוק מחנה יהודה

יו"ר ועד סוחרי השוק: "יורקים לנו בפנים"

הסוחרים בשוק מחנה יהודה בירושלים הפגינו בצורה אלימה כנגד ההחלטה להותיר את השווקים סגורים לעת עתה. מפגינים הציבו בשוק שלטים שעליהם נכתב בין השאר "אני חיוני" ו"ברוכים הבאים לאיקאה מחנה יהודה".

שוטרים התעמתו עם כמה מפגינים שגלשו לאלימות, במקביל נערכו גם כמה מעצרים.

יו"ר ועד סוחרי השוק, טלי פרידמן, אמרה לפני ההפגנה: "ממשלת סאלח שבתי המנותקת – התעוררי ואפשרי לנו לפתוח את השוק. שכחתם מי חיוני לאזרחים, אתם יורקים לנו בפנים. ממשלה שמאפשרת לספרים ומכוני יופי לשוב לעבוד כדי שלא יעבדו בשוק שחור ויעשירו את קופת המדינה, ולא מפני שהם חיוניים ולבטח שלא בשל יכולתם לשמור על הנחיות משרד הבריאות"

עוד הוסיפה פרידמן: "הזלזול מצד הממשלה בנו אנשי השווקים, חצה כל גבול. בעלי הסופרים סופרים את השטרות ואנחנו סופרים את החובות. בפעם הבאה שפוליטיקאי כזה או אחר יגיע לכאן לקושש קולות לקראת הבחירות, נגרש אותו בבוז צורם. שיחפשו תומכים באיקאה ובסופרים".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, הביע תמיכה במאבק הסוחרים: "אני תומך בסוחרים ומחזק את ידם. בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל פועלים במסגרת מחאה המתקיימת במקום, לשמירה ואכיפת צו בריאות העם".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קארמה

    גדול! אלו מעריצי ביבי המכונים 'בבונים'. זה הם. אין צודק יותר מכך שעכשיו הם נוהמים וזועמים על הממשלה – אבל עדיין לא מקשרים בין מה שהצביעו למצבם… אתם משעשעים אותי

    דני |
    הגב
  2. "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד" "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד"

    "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד"

    "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד"
    "עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה"

    *מי שלא רואה את עיני השגחת ד' ית' שמו, פעם אחר פעם, על עם ישראל, ובפרט בארץ ישראל, חייב אשפוז דחוף… (עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ … קורונה, טילים מעזה, מצב כלכלי מצויין, פיגועי טרור שנמנעו בדרך נס, רדיפת הדעת, רדיפת שומרי תורה ומצות, רדיפת השבת, רדיפת החינוך, ויהודים עוד שומרים תורה ומצות מתוך הדחק, ועוד, ועוד, ועוד..) חייב אשפוז דחוף, בגלל שהכל רק מגיע מהשמים..

    אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד וגו'…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב