אלימות ובואש: אלימות שלא נראתה שנים רבות במחאת 'הפלג'

בעקבות מעצרו של שכנא רוטנברג, תלמיד הפלג כבן 20 אשר אינו מחזיק במעמד תורתו אומנותו ומוגדר 'משתמט', הפלג מקיים כעת 'הפגנה סוערת' בירושלים בצומת הרחובות יפו / שרי ישראל בירושלים

בעקבות מעצרו של שכנא רוטנברג, תלמיד הפלג כבן 20 אשר אינו מחזיק במעמד תורתו אומנותו ומוגדר 'משתמט', הפלג מקיים כעת 'הפגנה סוערת' בירושלים בצומת הרחובות יפו / שרי ישראל בירושלים.

בפלג מסרו כי ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אוירבך זצוק"ל מסר את נפשו על מאבק זה של הצלת עולם התורה מהניסיון לבולל את הציבור החרדי עם הציבור הכללי. ראש הישיבה זצ"ל הורה לא לוותר על אף תלמיד ישיבה מציפורני השמד של הצבא, והתנגד לכל פשרה הטומנת בחובה הקרבה של תלמידי ישיבות על מזבח הנורמליזציה עם רשויות המדינה. דרך זו אנו ממשיכים בכל הכוח, כשבראשינו גדולי ישראל שליט"א – למרות כל הקשיים וחוסר הפופולריות הציבורית שדואגים לכך ומטפחים הח"כים החרדים ופעיליהם.

עוד נמסר כי "הציבור הנאמן לדבר השם (המכונה פלג ירושלמי) לא הפגין במהלך השנה האחרונה – מפאת הסיבה שמשטרת ישראל ורשויות הצבא נמנעו מלעצור את אלפי העריקים מבחירה מקרב הציבור שבחר בדרך המאבק הנחוש נגד הרשויות. ראש הישיבה זצוק"ל הורה את דרכי המאבק, וקבע כי בעת מעצרו של בן ישיבה 'בן עליה' (עריק שלא התייצב בלשכות הגיוס) ייצא הציבור למאבק ומחאה."

צילומים: מחאות החרדים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *