"מחכים שיחזור הביתה": חבר בית הדין יצא ממחלקת הקורונה

בבית החולים 'שיבא' שבתל השומר מאושפז מזה כ-50 ימים הגאון רבי מימון נהרי, חבר בית הדין הרבני הגדול, שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו מוגדר יציב. כעת, לאחר שהקורונה עזבה את גופו, מתפללים בני משפחתו שייפקח עיניים ויתעורר

בבית החולים 'שיבא' שבתל השומר מאושפז מזה כ-50 ימים הגאון רבי מימון נהרי, חבר בית הדין הרבני הגדול, שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו מוגדר יציב.

הרב שמחובר למכונת הנשמה לא סבל ממחלות רקע נוספות, אבל למרות זאת מצבו הוגדר כקריטי. לאחר סיבוכים נוספים שגילו הרופאים בגופו עם התפשטות הקורונה ולאחר שהתקשה לנשום באמצעות מכשיר הנשמה חיברו לו הרופאים פיום קנה במטרה לשפר את אמצעי הנשימה שלו, התקנת הפיום יכולה הייתה לגרום לזיהומים ולדרדר את מצבו, אך בחסדי שמיים הוא הצליח להתגבר על החיידקים הרבים שסיכנו את חייו.

כעת, לאחר שבועות ארוכים במחלקת הקורונה, רופאיו גילו כי (הקורונה שבדרך כלל שוהה בגוף האדם בין 4 ל -8 שבועות) עזבה אותו סוף סוף, והוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ.

כעת, מחכים בני המשפחה יחד עם הרופאים בכיליון עיניים שהוא יתעורר לאחר שרופאיו דיללו את התרופות. בני המשפחה סיפרו בהתרגשות כי הוא פקח עיניים, אך עדיין מחכים שיתאושש וישתקם. מצבו מוגדר יציב יותר.

בשל מצבו, הרבנים הוסיפו לו את השם חיים, נא להתפלל לרפואת רבי חיים מימון בן בתיה, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *