כשרות מהודרת ואגפים נפרדים: מי החולים החרדים שיתארחו במלון היוקרתי ?

צה"ל החל היום בהכשרת 'מלון קיבוץ לביא' שבממוקם בקיבוץ לביא בצפון הארץ לקליטת חולי קורונה מהמגזר החרדי, כך מפרסם הכתב הצבאי של 'קול ברמה'.

ל'אקטואליק' נודע כי במלון – שזכה לדירוג של 4 כוכבים – יוקצו 176 חדרים למען החולים החרדים ב-3 אגפים נפרדים, למען ציבור שומרי המצוות: אגף גברים, אגף נשים ואגף זוגות נשואים.

כשרות המאכלים תהיה של הרבנות האזורית גליל תחתון, שבה מכהן הרב החב"די יוסף חיים רוזנבלט וכן תחת כשרות בד"ץ כדלהלן: מוצרי החלב הם בהכשר מהדרין כולל ועדת מהדרין של תנובה בראשות הרב ויטמן; מוצרי הבשר הם מבשר מיובא חלק למהדרין בהכשר של הרבנות הראשית לישראל עפ"י חומרת מרן הבית יוסף; הירקות העיליים ללא חשש תולעים, באישור העדה החרדית / רובין ועם זאת עוברים בדיקה קפדנית ושטיפה מיוחדת נוספת, על פי הוראות הבד"צ.

כל המוצרים חומרי הגלם, למעט עופות, בשרים ומוצרי חלב, הם משלוש כשרויות בלבד: העדה החרדית, הרב רובין והרב לנדאו. החולים יוכלו להגיע ל'לביא' מכל חלקי הארץ ולא רק מהצפון וזאת בהתאם לחלוקה של קופות החולים ומשרד הבריאות. קיבוץ לביא, השייך לתנועת הקיבוץ הדתי, נמצא בגליל התחתון – במרחק של 10 דקות נסיעה מהעיר טבריה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *