מחלק תפקידים: אלה החכי"ם מ'כחול לבן' שיכהנו בתפקיד שר בממשלה

גנץ אסף אליו הבוקר את חברי הגוש שלו ממפלגת 'כחול לבן' 'דרך ארץ' ו'העבודה', והודיע להם על התפקידים שיחזיקו החל מהערב, לאחר השבעת הממשלה ה- 35, בהמשך נעדכן את השרים הנוספים שיקבלו את הבשורה עד הערב

יו"ר כחול לבן בני גנץ, נפגש הבוקר עם ח"כ מיקי חיימוביץ. גנץ הציע לה מספר תפקידים של שרה בכירה. אך חיימוביץ' בחרה להמשיך ולעסוק בתחומים הקרובים לליבה. לפיכך סיכמו השניים, כי חיימוביץ' תכהן בשלב הראשון כיו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה שתעסוק גם בנושאים בפיקוח על חוק צער בעלי חיים. חיימוביץ' תשמש גם כסגנית יו"ר הכנסת ותמונה בהמשך לשרה לאיכות הסביבה שיימסר לכחול לבן בעוד שנה וחצי כפי שנכתב בהסכם הקואליציוני.

ח"כ בני גנץ, נפגש לאחר מכן עם ח"כ אלון שוסטר. גנץ עידכן אותו כי החליט למנותו לשר החקלאות בממשלה שתושבע הערב. לאחר מכן נפגש גנץ עם ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה, גנץ עדכן אותו כי החליט למנותו לשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים עם השבעת הממשלה הצפויה כחלק מגוש כחול לבן. הבא בתור הוא ח"כ חילי טרופר. גנץ עידכן אותו כי החליט למנותו לשר התרבות והספורט.

ח"כ בני גנץ וח"כ גבי אשכנזי נפגשו כעת ודנו ביניהם על מינויו הצפוי של אשכנזי לשר החוץ כפי שסוכם. השניים דנו גם באתגרים במשרד ובעבודת הקבינט המדיני-ביטחוני. לאחר מכן הוא נפגש עם ח"כ אבי ניסנקורן. גנץ וניסנקורן דנו במינויו הצפוי של ניסנקורן לשר המשפטים עם השבעת הממשלה הצפויה.

לסיום הודיע גנץ כי "נפרדתי היום מצוות נשיאות הכנסת שליווה אותי בחודש האחרון. בתקופה הקצרה שעבדתי איתם זכיתי להכיר עובדי ציבור מסורים, מקצועיים ובעלי תחושת שליחות. אנשים שגם בתקופת המעבר הארוכה שנכפתה עלינו, דאגו ודואגים לדמוקרטיה הישראלית. בשמי ובשם הכנסת – אני מודה להם ולכל צוות העובדים מעומק הלב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *