מטח מטורף לעבר אשדוד – חסיד גור נהרג

לפני זמן קצר ירו פעילי הטרור בעזה מטח עצום של רקטות לעבר יישובי הדרום, דיווח על הרוג באשדוד, חרדי, אב לילדים. הצטרפו לשידור החי

הערב בסביבות השעה 19:00 אירעה פגיעה של טיל ישירות בכניסה לבנין מגורים באשדוד. צעיר בן 22 נפצע אנושות ופונה לבית החולים תוך כדי החייאה, בבית החולים אושר מותו.  ההרוג באשדוד הוא האברך החשוב הרב פנחס מנחם פשווזמן הי"ד (בן 21)בן הדיין הגאון ר' חיים דב פשווזמן הי"ו וחתן הרה"ח ר' יצחק (בר"א) ברוינר.

יוסי לנדאו קמבץ זק״א אשדוד, אמר "מדובר באברך צעיר תושב אשדוד שהלך ברחוב  יהודה המכבי בעיר ונקלע סמוך לבנין רב קומות שספג פגיעה ישירה בחזית הבנין, אזעקות צבע אדום נמשכו כעשר דקות, הפיצוץ היה חזק מאוד והרעיד את כל השכונה. כשהגעתי לבנין ראיתי את הנפגע על הריצפה בחדר המדרגות עם פציעות קשות כתוצאה מפגיעה של רסיסים. צוותי מד״א פינו אותו במצב אנוש לביה״ח אך למרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. אני ביחד עם צוות זק"א אשדוד טיפלנו באיסוף הממצאים בזירה".

והוסיף "צוות זק"א לכיש מתוגבר ע"י מתנדבים מאיזור המרכז. אנחנו במלחמה ומתפללים שזה כבר יסתיים ללא פגיעות נוספות בנפש".

מאיחוד הצלה נמסר כי לפני מספר דקות טופל פצוע קשה כתוצאה מנפילת רקטה בכניסה לבניין מגורים באשדוד.

משה ויצמן חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה כי הפצוע כבן 30 שסובל מפגיעה רב מערכתית פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא ללא הכרה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עד מתי???? עד שיבטלו חידוש גזירת הגיוס!!!!

    777

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב