מטלטל: היולדת החרדית שהייתה במצב קשה מדברת

הצעירה שחלתה בקורונה בחודש השמיני להריונה התאוששה כנגד כל הסיכויים אחרי שילדה בן בריא.

"התעוררתי ולא הבנתי מה קורה", היא ספרה בראיון לידיעות אחרונות

מרגלית, יולדת חרדית מבני ברק  שחלתה בקורונה שוחררה בשבוע שעבר מבית החולים תל השומר לאחר 3 שבועות שהייתה מורדמת ומונשמת במצב קשה.

הצעירה שחלתה בקורונה בחודש השמיני להריונה התאוששה כנגד כל הסיכויים אחרי שילדה בן בריא. "הקאתי והשתעלתי כמה ימים. רב בבני ברק אמר לנו להגיע בדחיפות לתל השומר, וכך עשינו. בכניסה קיבלנו אותנו הרופאים ומיהרו להפריד ביננו". היולדת שילדה בניתוח קיסרי ולאחר מכן הורדמה והונשמה במחלקת היולדות כעבור 3 שבועות היא התעוררה לאחר שמצבה הוגדר קשה מאוד."התעוררתי ולא הבנתי מה קורה", היא ספרה בראיון לידיעות אחרונות. היולדת תיארה על הרגעים הדרמטיים לאחר שהתעוררה."הסתכלתי סביבי בהלם ושאלתי איפה אני. האחות צעקה משמחה ואמרה לרופאים: תתקשרו מיד לבעלה. כשהיא נתנה לי לדבר איתו, אמרתי לו: 'אמא'לה, אני לא יודעת איפה אני'. הוא ענה לי שהכל בסדר. אחרי זה הראו לי תמונה של התינוק שלי.

עוד סיפרה: "עד סוף ההיריון אפילו לא ידעתי שיש לי בן. לא ראו בבדיקות. הוא הסתתר. סיפרו לי שכל הזמן החזקתי במיטה את התמונה שלו, לא הוצאתי אותה מהיד. זה מה שהעיר אותי, שהחזיר אותי לחיים".

בעלה שהגיע איתה ללידה נאלץ להיפרד ממנה למשך 3 שבועות של חרדה. הוא נשאר עם הילדים בבית לקבל את הבשורות הקשות כשאשתו מורדמת ומונשמת, באחד השבתות הוא חשש משיחת הטלפון המפחידה של בית החולים, אך במוצאי השבת הוא קיבל דווקא בשורות מרגיעות. "עשו לה פיום קנה בגלל שלא הצליחו להנשים אותה והיא קיבלה את תרופת הפלא רינדסיביר שניקה לה את הזיהום בריאות.

בליל הסדר התעוררה הדסה ולא הבינה מה קורה סביבה. בצוות הרפואי כולם היו רתוקים סביבה והתקשרו לבעלה לבשר שהיא התעוררה, הצוות התרגש כשהיא ביקשה גבינה, והיה דרוך לכל בקשה.

לפני ליל שביעי היא קיבלה טלפון מבתה הבכורה שבכתה איתה יחד בטלפון.

המקרה של מרגלית הוא מקרה נדיר בעולם, שכן יולדות רבות שחלו בקורונה לא נזקקו לטיפול רפואי משמעותי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *