"מידע מביך על גנץ": האם ראש הממשלה שכר חברת ריגול?

חברת המודיעין העסקי CGI Group נשכרה על ידי גורם בסביבת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כדי לאסוף מידע מביך על יו"ר כחול לבן, בני גנץ. דוברו של נתניהו מכחיש

חברת המודיעין העסקי CGI Group נשכרה על ידי גורם בסביבת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כדי לאסוף מידע מביך על יו"ר כחול לבן, בני גנץ – כך חושף אתר דה מרקר. יש לציין כי חברת CGI Group היא החברה שעבדה בבחירות הקודמות עם מפלגת כחול לבן בעקבות הפריצה למכשירי הטלפון של גנץ ושל בכירים נוספים במפלגה.

על פי דה מרקר, הגורם שיצר את הקשר בין הצדדים הוא אדם מקורב ביותר למשפחת נתניהו שהיה אמור לשלם מאות אלפי שקלים.

בעלי CGI הם צביקה נווה וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, שהיה חבר כנסת מטעם יש עתיד ונאלץ לפרוש לאחר שלפיד פיטר אותו בגל תחקיר בעייתי שפורסם בעובדה.

הדו"ח שהוציאה החברה מצא שקיים חשש שטלפונים של שורת בכירים בחברה נפרצו לאחר שבכירים במפלגה לחצו על קישורים במסרונים חשודים. ממצאי הדו"ח דלפו לתקשורת מה שהוביל להאשמות בין כחול לבן לחברת CGI.

בכחול לבן בחרו לתקוף את החברה בתקשורת משום שממצאי החקירה לא היו נוחים לה.

על פי דה מרקר, לאחר הנתק, פנה מקורב למשפחת נתניהו למשרד החקירות ושכר את המשרד מתוך מטרה לאתר את החומר מתוך תקווה שיהווה נשק שובר שוויון במערכת הבחירות. גם בנו של ראש הממשלה צייץ מספר ציוצים אודותיו.

דוברו של נתניהו, עופר גולן, מסר בתגובה: "שקר וכזב".

מכחול לבן נמסר: "נתניהו מאמץ שיטות של משטרים אפלים בניסיון להימלט ממשפט. יותר מתמיד המסר ברור: או כחול לבן או ארדואן".

מצור נמסר: "נראה שנתניהו התבלבל בשבועות האחרונים ושכח שהמועמד מולו זה גנץ ולא צור. אם נתניהו מעונין לברר מידע כלשהו יש לו את הנייד ואת אנשי הקשר מהימים שבהם הציע לצור לנהל לו את הקמפיין. חבל לבזבז כספי ציבור דרך גורם שלישי ולהסתבך לכאורה בעבירות חמורות על חוק מימון הבחירות".

– פרסומת –

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *