מיקי זוהר גער בנתניהו: "יש להפסיק עם הקמפיין השלילי"

ח"כ זוהר נגד נתניהו: הבוקר נחשפה הקלטה שבה ביקש לא להמשיך בקמפיין נגיטיבי כלפי גנץ ולפיד: "התקיפה האישית כלפי המועמדים האחרים, ובמיוחד החבר'ה של כחול לבן, לא מוסיפה לנו. הציבור מאס בשיח הלא ממלכתי"

מיקי זוהר נגד נתניהו: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תדרך באחרונה את בכירי הליכוד איך לתקוף את ראשי מפלגת כחול לבן. בהקלטה שנחשפה הבוקר (רביעי) בכאן רשת ב, נשמע נתניהו מבקש להבליט את האירוע שבו נכח בני גנץ, שעסק לטענתו בקורבנות של מבצע צוק איתן.

נתניהו אמר בדיון: "גנץ היה בקונצרט זיכרון לזכר הקורבנות הישראלים והפלסטינים של צוק איתן. הוא ישב שם. הקורבנות הפלסטינים כללו 1,000 מחבלים ועוד 1,000 פלסטינים שהשתמשו בהם כמגן אנושי. מישהו פה היה הולך לטקס הזה? אף אחד לא היה הולך. וזה חושף גם חוסר שיקול דעת וזה חושף עוד משהו – את העמדות האמיתיות שלו".

נתניהו הסביר בשיחה כי הוא מזהה שתי נקודות חולשה בכחול לבן, שהוא מבקש להתמקד בהן – לפיד וניסנקורן. הוא אמר על לפיד כי "עוד דבר שחשוב שאנשים יידעו זה שמצביעים ללפיד כראש ממשלה. צריך לחשוף את זה את לפיד הם מכירים. הם יודעים שהוא היה שר אוצר כושל. הוא לא קרוץ מהחומר הזה ולכן אנחנו רוצים להזכיר להם את זה. זה מאוד חשוב".

כמה דקות לאחר מכן, בשלב השאלות, ביקש ח"כ מיקי זוהר מנתניהו שלא להמשיך בקמפיין השלילי נגד גנץ ולפיד. לדבריו, "לעניות דעתי צריך למקד את הקמפיין רק בעניין של ימין ושמאל. התקיפה האישית כלפי המועמדים האחרים, ובמיוחד החבר'ה של כחול לבן, לא מוסיפה לנו. הציבור קצת מאס בשיח הלא ממלכתי".

בהמשך טען נתניהו בפני השרים והח"כים שבפועל יש לליכוד רק מכשיר אחד כדי להגיע לציבור – הרשת החברתית, מאחר שלטענתו התקשורת מדירה אותם מראיונות. לדבריו, "איך אנחנו מעבירים את המסרים? כיוון שהערוצים המסורתיים או שזורקים לנו פירורים או שמנסים לקבור אותנו, אנחנו פשוט חייבים להשתמש בכלי היחיד שנותר לנו וזה הרשתות החברתיות. הפייסבוק שלי הוא המכשיר המרכזי לתעמולה שיש לנו. אני אומר לכם את זה".

בחלקים נוספים של ההקלטה, שנחשפו אמש בחדשות הערב בכאן 11, התייחס ראש הממשלה לאיחוד מפלגות הימין ואמר: "עשינו את איחוד המפלגות כדי להבטיח נתח מספיק גדול, משהו שעובר את אחוז החסימה. בלי האיחוד הזה היינו מפסידים, הבחירות כבר היו מוכרעות".

בהמשך, התייחס נתניהו למצבן של מפלגות הימין שלפי הסקרים קרובות מאוד לאחוז החסימה. "אנחנו נחליט, נקבל החלטה מה לעשות עם מפלגות שנראה לנו שלא עוברות את אחוז החסימה", אמר נתניהו והוסיף: "נראה לאן זה מתפתח, לא לגעת בזה. יש גם השפעה של המסרים שלנו שנראה מה הם עושים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *