מיקי זוהר חושף: האמת שמאחורי הציטוט המעוות: "בטחוני בהקב"ה איתן"

שלושת הכ'- הסיפור האמיתי: יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר חושף בדף הפייסבוק שלו את האמת שמאחורי הציטוט המעוות, ומספר על בטחונו החזק בבורא עולם.

שלושת הכ'- הסיפור האמיתי: יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר חושף בדף הפייסבוק שלו את האמת שמאחורי הציטוט המעוות:

זוהר כתב: מבקש להעביר אליכם כמה מילים שיוצאות היישר מהלב.. הבחנתי לאחרונה בהמון אנשים מהשמאל וגם חלק מסויים מאנשי התקשורת שאימצו שקר גס שאמור להציג אותי באור שלילי, הרי שמדובר בשקר שלושת ה- כ׳ (כוח, כסף, כבוד).
הם אומרים לציבור בכל הזדמנות (ובאופן שיקרי לחלוטין) שאני פועל אך ורק בהתאם לערכי הכוח, הכסף והכבוד. מדהים בעיני שזה לא מפריע להם להמשיך ולהציף את השקר הזה בכל הזדמנות ואפילו להאמין לו.

על אף שהיה מדובר בסיפור חמוד ומעניין שסיפרתי לכתב ערוץ 11 על כך שאין אדם שבאמת מסוגל להשיג את שלושת הכפים אלא שהוא יאלץ להסתפק באחד או במקסימום שניים, הגיעו כל חורשי המזימות שמחפשים בכשלוני והפכו את זה לגולת הכותרת של חיי, נו באמת.. עד לאן תלכו כדי לפגוע בי ובמעמדי הציבורי?

כל מי שמכיר אותי מקרוב יודע שבמשך כל חיי פעלתי לפי עיקרון אחד פשוט: רצון עז לשרת הציבור מתוך אמונה שלמה בקב״ה שיש שכר לאלו שעושים טוב לאחרים.

זוהר התוודה באופן אישי כי "מהיום בו אימי ז״ל נפטרה לפני 6.5 שנים קיבלתי החלטה שהחיים אינם בנויים על כסף ומעמד אלא על כמה טוב עשית לאחרים, וזו הדרך שבחרתי.

כן, ויתרתי על כסף כדי לבוא לפוליטיקה. כן, גם ויתרתי על חלק גדול מהכבוד שלי בטח לאור הגישה העוינת כלפיי מצד התקשורת והשמאל.

את המחיר הכבד לשליחות הציבורית משלמת בעיקר משפחתי הקרובה – אשתי וילדיי האהובים – אשר נאלצים להיחשף להכפשות נגד אביהם יחד עם הפגנות מול ביתי, וכמובן גם לשקרים שמפיצה התקשורת שעושה יד אחת עם היריבים הפוליטיים נגדי ונגד כל מי שמעז להילחם נגד האליטות הישנות בשמו של רה״מ.

״טוב שם טוב משמן טוב״ – זו גולת הכותרת של חיי וכך זה יישאר לנצח. מסכם זוהר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *