מי היח"צן של חסידות גור? • בקליינע במהדורה רותחת

השבוע במדור הפפראצי של 'אקטואליק': מסע הפרשנים הבכירים לפראג, היכן יתגורר דובר הח"כית החרדית? והמפיק שאיים לתבוע

לאחר שפירק את הסוכה, בירך משיב הרוח, ליווה בעצב את גדולי הדור שהלכו לעולמם – ונייעס עם כל השכונה על המתיחות ברחוב ירמיהו, (בקליינע תורה – בקליינע נדל"ן )בקליינע התיישב לכם את הנייעס החם שעשה את השבוע.

דיברתם על הנייעס? אז קבלו גשם ראשון:

*שמועות נפוצו ברשת כי חסידות גור שכרה יח"צן שינסה להנמיך את גובה הלהבות וישגר לעיתונאים תיעודים טריים מההמונים שגודשים את החסידות. אחד השמות שנפוצו הוא איש יחסי הציבור המפורסם יענקי ביכלר, אלא, שלא נעליים ולא גרביים לבנות שכן מקרוביו שיגרו לבקליינע אימוג'י של 'תותים', אחרים טענו כי העיתונאים ישראל כהן ועקיבא וייס משתפים פעולה עם החסידות הגדולה, אך העיתונאים כמובן מכחישים את השמועות וטוענים כי הם מסקרים את המאורע הדרמטי באובייקטיביות. כמובן.

*אחד מהם, ישראל כהן, פגשנו במסדרונות קול ברמה, תיעדנו אותו כשהוא שקוע בפלאפון (שלא מפסיק להזרים עידכונים.)

*ואיך אפשר שלא לדווח על מינויו של שימען בריטקופף ליועצו של משה ליאון. שימען נצפה מסתודד עם ליאון אי שם.

*כמה קילומטרים משם, פגשנו את האח, חנני ברייטוקפף בפגישה עם חבר ילדות, אחד שאתם לא מכירים: לופי פופי,שעובד לפרנסתו כקבלן שיפוצים בדטרויט.

ומי שמונה כפרשן במקום של שימען הוא אבי בלום, הפרשן הבכיר של קו עיתונות.

בלום, שרק עתה נכנס לוילה החדשה ברחובות, יצא לחופשה בפראג יחד הפרשן הבכיר יעקב ריבלין. השניים התפללו בקברי צדיקים על עתיד הפוליטיקאים החרדים וכמובן בילו (איך לא) על גדות נהר הוולטאבה. בתמונה כאן שדלפה לידנו (אל תשאלו)הם מצטלמים ליד האגם על רקע הצריחים המרהיבים.


*וביום ראשון כל בכירי הברנז'ה יגיעו למושב מחסיה להשתתף בחתונתו של רפי פרלשטיין, הדובר של עומר ינקלביץ, רפי, אם שאלתם יתגורר בבית שמש, כן, באותה עיר שבה מתגוררת הח"כית החרדית שעלתה לאחרונה לכותרות.

* בשישי, בקליינע הבחין ברפי פרלשטיין נכנס לחנות הפיצוחים במרכז מרל"ז במודיעין. פרלשטיין הצטייד בפיצוחים ובירות לקראת שבת האופרוף שהתקיימה בקריית חסידות קרעשטינף ברחובות.


כאן בתמונה פרלשטיין מרים שישית בירה לאבי גרינצייג, ויחיאל אברהם שממתינים באוטו השכור.

*בפאתי שמחת השבע ברכות לבת מנהל המחלקה המונצפלית וסגר"ע בני ברק מנחם שפירא שהתקיים במלון ניר עציון על ידי ראשי דגל מ"מ ראש מועצת רכסים יצחק רייך ומ"מ ר"ע חיפה נראו אדריכלי הניצחון בחיפה מיכי אלפר, אריה זיסמן, צביקי לוי ואליהו ארנד עם ראש העיר עינת קליש.


אמן חסידי גדול שיגר איום בפני דיבה למפיק. הפרטים שמורים במערכת.

*את ירח טוקר פגשנו בחול המועד סוכות מתהלך ברחובות ירושלים עם בני משפחתו, וטועם מן הפופקרן והימבמבם.

*בשיעור שנערך בליל הושענא רבה בבית איש העסקים מאיר גל השתתפו: שמוליק הלפרין, מנחם גשייד, שלום יוסקוביץ, אריק דביר ושוקי סלמון וחברים נוספים.

במהלך השעות הקטנות של הלילה, המוזיקה המשיכה לבקוע רקיעים ולהתנגן לה, עד שניידת משטרה הוזעקה לבית.

*משה ליאון היה בשמחת בית השואבה בישיבת 'מבקשי ה' שם נצפה מסתודד עם הצלם שלומי כהן.

*ופעם אחרונה ליאון הפעם מסוכת מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי שם פיזז לו ראש העיר הידוע גם כפייטן לא רע. ולפני שעזב את הסוכה עשה סלפי עם איש השיווק השדרן והרב המזמר רונן בוסתן התותח.



*מי שלא נח לרגע החג הזה הוא שר השמחה והחידודון עמי מימון משמחת בית השואבה אחת לשנייה נעמד לתמונה עם סמנכ'ל התפעול של 'קול ברמה' רפי אוחנה והזמרים פיני איינהורן ומיילך קאהן שהצטרף לנסיעה יחד עם מימון באוטו לשמחת בית השואבה.

*חבר עיריית בני ברק יעקב וידר חגג לו את שמחת בית השואבה בסוכת שר החוץ ישראל כץ שנראה שמח מאוד עם בואו, גם סלפי עם שר הכלכלה חובה.

*הח'כ החדש של ש'ס משה אבוטבול כבר הסתגל חזרה לתפקידו החדש ולאחר חודשים שבהם חתם הבטלה חזר לעשייה בה הוא רגיל, והחל להסתובב מהקבלת פני רבו אחת לשנייה.

*למרות שהשדרן החדש ישן של 'קול ברמה' דוד חכם בנה סוכה ברגע האחרון בביתו בפ'ת (ששלומית עזרה לו בסוף לבנות) בחר לחגוג דווקא עם אחיו בבית הוריו בבני ברק.

*עורכת מדורי הנשים ב'בחדרי' שיפי חריטן החליטה שרוצה גם היא לנענע בארבעת המינים והיא עשתה זאת בהידור בסוכתה ואף העלתה סטורי של המצווה.

*יוחנן בלייך מסתמן לא רק כתב/עורך/ומפיק מוזיקלי אלא גם כקלידן מעולה, אולי עוד נשמע שיהפוך את התחביב למקצוע? ימים יגידו.

*דובר הרבנות הראשית קובי אלתר יכול לסמן וי אחד על ארגון משימת ביקור הנשיא אצל הראשל"צ הרב יצחק יוסף. המשימה הבאה ברכת הכהנים והקבלת פני רבו של הרשל"צ.


*ללא ספק האמן העמוס ביותר בימים אלו הוא עמירן דביר אבל האירוע המשמעותי בשבילו החג, הוא ללא ספק שמחת בית השואבה יחד עם מורו ורבו של דביר המקובל הרב שמעון גלאי שבירכו בחום לאחר השמחה.

*הכח המניע מאחורי הרב הראשי דוד לאו הוא ללא ספק רל'ש רפי אלטמן ודוברו הצמוד אבי סויסה שנצפים מסתודדים עם הרה'ר בזמן ביקור הנשיא.

*גם על הקלידן אבי דרור עוברים ימים עמוסים במיוחד לאחר שמחת בית השואבה עם ענק הזמר החסידי וחברו הצמוד של דרור מרדכי בן דוד נעמדו השניים לתמונה, מבדיקה שערכנו לא עישנו סיגריה בסביבת הזמר בערב.

* גדול הזמר החסידי אברהם פריד, שהביא את כל אנשי הרוח לאמפי בראשון בירך על ארבעת המינים

*האיש מ'שידורי המהפכה' של ש'ס יוני קדם בחר לנענע בארבעת המינים דווקא באמצע שוק מחנה יהודה.

העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן נצפה השבוע בחיבוק עם מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן ואחיו דודי כהן – בחתונת בתו של ניצב עמי אשד מפקד מחוז המרכז במשטרה.

חונא דייטש ורובינשטיין בדבקות בקריאת ההלל

הרב לסרי נצפה בסוכותו של איש העסקים יוסי צמח באשדוד

האסטרטג והדובר יעקב עמר חוזר הבייתה לש'ס ונצפה משוחח עם יור שס אריה דרעי בהקבלת פני רבו אצל הרב עמר

גדליהו בן שמעון מסביר לשר המשפטים אוחנה על סוכות ועל העיר בבני ברק

איש הפרסום פינחס פלינקר בשיחה צפופה עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לבקהילה

הגאון המקובל רבי יעקב עדס בהקפות שניות אצל האדמו"ר מתולדות אהרון. מהצד נראה איש העסקים וסוכן הביטוח יוסי רפאלי שהפגיש בין השניים.

ראש עיריית אשקלון הגיע להקפות שניות בעיר לרקוד ולפזז לצלילי תזמורתו של שלמה אשר ועם נגן הקלרינט דוד קליגר.. בהמשך הצטרף ראש העיר לדואט מיוחד עם שלמה אשר

מזל טוב למו"ל עיתון משפחה אלי פלאי לרגל שמחת הולדת הנכד בן לחתנו נועם פלאי.

מזל טוב לחבר הכנסת לשעבר ואולי גם בקרוב ומזכ"ל 'דגל התורה יצחק פינדרוס לרגל שמחת הולדת הנכד.

 

מזל טוב למפיק האגדי של חבורת תרי"ג מנחם הלפרט לרגל הולדת הבת, ויקרא שמה בישראל "שיינא".

השתתף בהכנת המדור: אריאל אלחרר

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כתוב דובר החכי"ת החרדית

    לא יודע מה אתה רוצה

    קורא עוד יותר נלהב |
    הגב
  2. לשיפי חריטן הצדיקה

    עד שאת עושה מצווה שזה לפחות יהיה מושלם
    את האתרוג צריך לתפוס אותו הפוך

    המשגיח |
    הגב
  3. טעות בכותרת

    *היכן יתגורר דובר החכי"ת החרדית
    ולא דוברת

    קורא נלהב |
    הגב