מי ישלם עבור הוצאותיו המשפטיות של נתניהו ?

נתניהו לא הסכים בשום אופן לחשוף את היקף הונו : חסכונותיו , המזומנים שבידו, אגרות חוב ונדל"ן

זה לא מכבר פנה נתניהו וביקש מוועדת ההיתרים שישובו וידונו בבקשתו למימון הוצאותיו המשפטיות . הוועדה החליטה להיעתר לבקשתו ולשוב ולדון בנושא זה .נימוקי הוועדה עסקו בכך שהיות וכעת מדובר בשלושה כתבי אישום עם מאות עדים, נישתנו פני הדברים ולכן יש מקום ולדון בכך.

וכך כתבה הוועדה : "לאחר בחינת טיעוני באי כוח ראש הממשלה, הוועדה סבורה כי יש בהם כדי להצביע על שינוי נסיבות משמעותי בין הנסיבות שהיו בעת מתן ההחלטות הקודמות לבין הנסיבות הנוכחיות .
הועדה סבורה כי שינויי הנסיבות המשמעותיים באים לידי ביטוי בעצם הגשת שלושה כתבי אישום אליהם צורפה רשימת עדים המונה מאות עדים וכן למעלה מאלף קלסרים של חומר חקירה. הועדה נותנת משקל רב לעובדה שבעת הזאת לא ניתן להעריך במדויק את העלויות אלא לשערן כעלויות רבות עד מאוד, על פי מייצגי רה"מ הערכה היא של כ-10 מיליון שקלים, לכל הפחות".

יצויין כי זו הפעם הרביעית שבה הוועדה נדרשת לנושא לאור בקשותיו החוזרות ונישנות של נתניהו למרות הונו האישי העצום .בקשותיו הקודמות נדחו בטיענה שלא חשף את חשבונותיו הפרטיים ומחשש של ניגוד עניינים בינו ובין מי שהתנדב לתרום לו.

בנוסף יש להדגיש כי מסיבותיו שלו., נתניהו לא הסכים בשום אופן לחשוף את היקף הונו : חסכונותיו , המזומנים שבידו, אגרות חוב, נדל"ן ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *