מי מפחד לפרסם את החומרים החסויים על מנדלבליט?

בועז גולן, מייסד אתר החדשות 0404, ומגיש בערוץ 20 פרסם לפני כחודש כי יש לו חומרים חסויים שאסורים בפרסום על חלקו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפרשת הר פז

בועז גולן, מייסד אתר החדשות 0404, ומגיש בערוץ 20 פרסם לפני כחודש כי יש לו חומרים חסויים שאסורים בפרסום על חלקו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפרשת הר פז. בפרשה הידועה נחקר היועץ המשפטי, אך התיק נגדו נסגר למרות חשדות כבדים שהיה שותף בהדלפת מידע לגורמים הממונים עליו.

גולן הבהיר כי לא יוכל לפרסם את המידע בגלל שהוא לא רוצה לעבור על צו איסור הפרסום, הוא פנה לחברי כנסת בימין שלהם יש חסינות, אך אלו סירבו כנראה להסתבך עם החונטה המשפטית.

הבוקר פרסם גולן בטוויטר כי הוא מחפש חבר כנסת בימין שיוכל לפרסם את המידע על היועץ המשפטי לממשלה ששם יד אחת עם אנשי השמאל. וכך כתב: "פונים אליי רבים בשאלה מדוע אני לא מפרסם את חומרי מנדלבליט. אגלה שפניתי לפני יותר מחודש לשרים וח״כים, בעיקר מהליכוד. אף אחד לא מוכן לנצל חסינותו ולפרסם.

לסיום כותב גולן: "מעתה, פנו אליהם בטענות. נראה מי מהם יפרסם. אמסור את החומר לכל ח״כ מהימין שיתחייב לפרסמו. אמסור רק למי שהחוק מאפשר לי למסור לו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מנדלמהשמו ימח שמו רודן אכזרי ורשע

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב