מנהיג הפלג במצב קשה, האדמו"ר שנזקק לחמצן

התפשטות הקורונה ברחוב החרדי גיעה גם לבתי גדולי ישראל, אשר חלקם מורדמים ומונשמים ואחרים במצב קל. מלבד הרב קנייבסקי, ביום שישי נודע על מספר רבנים שאושפזו.

התפשטות הקורונה ברחוב החרדי הגיעה גם לבתי גדולי ישראל, אשר חלקם מורדמים ומונשמים ואחרים במצב קל. מלבד הרב קנייבסקי, ביום שישי נודע על מספר רבנים שאושפזו.

והנה הרשימה:

הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ פונה בצאת החג מבית מדרשו בב"ב לבית החולים 'מעייני הישועה' מצבו מוגדר קשה. רבי ישראל יצחק בן לאה.

האדמו"ר מקרעטשניף נמצא ביום שישי חיובי לנגיף הקורונה. הוא נזקק ביום שישי האחרון לסיוע נשמתי. האדמו"ר שוהה כעת במעונו שברחובות כאשר מצבו ממשיך להשתפר בחסדי שמייים.

בחסידות קרלין מודיעים כי האדמו"ר שחלה בנגיף הקורונה ואושפז בבית החולים 'לניאדו' שבנתניה ביקש להודיע לכלל החסידים כי הרגשתו הכללית השתפרה והתחזקה בהרבה מערב החג.

לאחר דאגה רבה במהלך החג בפיטסבורג בפרט, כאשר הודעה אחרונה לפני כניסת השבת והחג הייתה, שהוחמר מצבו, ומוגדר קשה אך יציב.

מצבו עדיין קשה מאוד ללא שינוי. בחסידות מבקשים: קרעו שערי שמים והעתירו, לרפואתו השלימה של מרן רבי מרדכי מאטל ישכר בער בן רחל לרפו"ש.

ברחוב החרדי יש דיווחים כי גם הרב גלאי, הרב חיים פרץ ברמן, הרב שמואל מרקוביץ ועוד משגיח בישיבה מוכרת בנו של אחד מגדולי ישראל נדבקו בנגיף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *