מסכות ואהלים: כאן יצביעו חולי הקורונה

תודרכו צוותי מד"א שיאיישו מחר את הקלפיות הייעודיות לאנשים הנמצאים בבידוד

 

כמאה חובשים ופראמדיקים במגן דוד אדום יאיישו מחר, יום הבחירות לכנסת, את שש עשרה הקלפיות המיוחדות לישראלים אשר נמצאים בבידוד בהנחיית משרד הבריאות. ועדת הבחירות המרכזית הציבה קלפיות באוהלים ייעודיים ברחבי הארץ, אשר יפעלו מחר בין השעות 10:00-17:00, באופן הבטוח ביותר, ומבלי שהמצביעים שנמצאים בבידוד יבואו במגע עם המצביעים בקלפיות הרגילות.

היום (א'), תודרכו אנשי מד"א שיפעילו מחר את הקלפיות המיוחדות של ועדת הבחירות המרכזית, על מנת להבטיח את בטיחותם, ואת בטיחות המצביעים וכלל האזרחים. בין היתר, רועננו ההנחיות ללבישת ערכות מיגון מלאות נגד הידבקות, ותורגלה התנהלות הצוותים בקלפיות.

מנהל המערך הלוגיסטי של ועדת הבחירות המרכזית, יוסי תורן: "ועדת הבחירות נערכת בשיתוף מד"א להקים שש עשרה עמדות הצבעה ברחבי הארץ, כך שמחר בשעה 10:00 יוכלו אזרחים אשר נמצאים בבידוד ביתי, לממש את זכות הבחירה שלהם, מבלי לסכן את יתר המצביעים ברחבי הארץ. אנחנו מודים למגן דוד אדום על שיתוף הפעולה, ההירתמות והרצון לסייע, על מנת לאפשר את מהלך הבחירות התקין במדינת ישראל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום נענה לבקשת מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית עו"ד אורלי עדס ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ויסייע לאפשר לישראלים אשר נמצאים בבידוד לממש את זכותם הדמוקרטית, ולהצביע בבחירות לכנסת, תוך הקפדה מלאה ושמירה על בריאות הציבור. מתנדבי מד"א שנרתמו למשימה, ויפעלו בקלפיות המיוחדות, מטעם ועדת הבחירות המרכזית, ימוגנו ברמה הגבוהה ביותר, בערכות ייעודיות נגד הידבקות. מגן דוד אדום עובד בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם משרד הבריאות, ועדת הבחירות המרכזית ושאר הגורמים, וימשיך לעשות ככל יכולתו על מנת לסייע למאמץ הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *