מסעיר את הרשת: הפלונטר והמשיח שבדרך

הפלונטר הגדול סביב אי ההכרעה בבחירות מועד ב', הביאה לגל ציטוטים מפי מקורות תנכי"ם על הצפון לעתיד לבוא, וזה לאור המצב הפוליטי הסבוך.

הפלונטר הגדול סביב אי ההכרעה בבחירות מועד ב', הביאה לגל ציטוטים מפי מקורות תנכי"ם על הצפון לעתיד לבוא, וזה לאור המצב הפוליטי הסבוך.

הודעה שרצה בווטסאפ, בפייסבוק ובכל הרשת החברתית בישרה על ספר עתיק של הרב כדורי, ובו כותב הרב על כך ששני מנהיגים בשם "בנימין" יתגוששו ביניהם, וממשלתו של אף אחד מהם לא תקום. כןנכתב בהודעה כי בשנת תש"פ תתחולל מלחמה דומה בשמים, ובשבת שלאחר מכן יבוא המשיח. ההודעה הביאה לגל תגובות ברשת, חלקם נלהבות כאלו הססניות, אך אף אחד לא בחר לאמת. שהספר ברית אפרסמון כלל ל קיים וכי אנשי הרב כדורי לא הפיצו אותו.

בשיעור בתל אביב שאלוני על גל השמועות בענין המשיח שיבוא בשנת תש"פ, ואת חרושת ההכחשות לכך..

אריה שפירא, מנהל 'קבוצת הכוכבים' נדרש לשאלה על ידי עיתונאים בשיעור בתל אביב והשיב: "איני מכיר את הספרים המצוטטים, אבל במלבי"ם בדניאל פרק י"ב בפסוקים על קץ המשיח, כתוב "שתכלינה ממשלות השרים העומדים על שפ"ת היאור, כי אז תתחיל מלכות שמים". ושפ"ת רומז לשנת תש"פ.

ברשת כבר היה מי שטרח להפיץ לגל הציטוטים תגובה "מגלגלת", "מצאתי בספר נסתר הנקרא ״חירבושי ציון״ את הלשון הבא: כשערביא קושקושיא יביאו יג מנדטיא אז מלך המשיח יפציע על חמוריא ויבעט בגופיה של כל מחרטטיא הכותבים ציטוטיא מספריא שלא קיימיא ויהיה ראש הממשליא.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *