מספרי החולים בערים החרדית ממשיכים לזנק

הערים החרדיות ממשיכות לככב ברשימת מספרי החולים בקורונה בישראל, כך עולה לפי נתוני משרד הבריאות. בני ברק, אלעד, ומודיעין עילית בראש

הערים החרדיות ממשיכות לככב ברשימת מספרי החולים בקורונה בישראל, כך עולה לפי נתוני משרד הבריאות.

ירושלים בה מתגוררים חרדים רבים עומד בראש עם 1,780 נדבקים בקורונה כאשר רובם מגיעים מהשכונות החרדיות. בני ברק נמצאת במקום השני מבחינת מספר החולים הכולל – 1,681 תושבים בעיר נדבקו בנגיף, אך שיעור החולים בה הוא הגבוה ביותר בישראל בפער משמעותי ועומד על 856.3 חולים לכל 100 אלף איש.

מודיעין עילית עם 184 חולים, אלעד עם 226, ובית שמש עם 177 חולים כאשר רובם מגיעים מהשכונות החרדיות.

יש לזכור כי קרוב ל-100 חולים חרדים מאושפזים במצב קשה בבתי החלים ברחבי הארץ, ורק תפילות יכולים להחזיר אותם לביתם בשלום.

וזה הרשימה המליאה:

ירושלים: 1,780

בני ברק: 1,681

תל אביב יפו: 434

אלעד: 226

אשקלון: 220

פתח תקווה: 191

ראשון לציון: 187

מודיעין עילית: 184

בית שמש: 177

אשדוד: 168

היישובים המובילים בשיעור החולים בקורונה בישראל (ל-100 אלף איש):
בני ברק: 856.3

אפרת: 666.5

אלעד: 477

מגדל העמק: 356.8

אור יהודה: 293.6

טבריה: 291.2

מודיעין עילית: 257.1

יהוד: 218.1

ירושלים: 195.5

ביתר עילית: 181.5

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ש ו מ ו - ש מ י ם..

    .
    .
    "ישראל נערכת ליציאה מהסגר מיד בתום החג: בכירים בממשלה אמרו כי אחרי חג הפסח ישראל תתחיל "לשחרר" את המשק. אבל רק ההגבלות על בתי הכנסת נשארות ככל הנראה עד חודש ספטמבר".

    המקובל הנביא שליט"א חזה בחלום שלא יהיה כך ~ אתם באמת חושבים שהקב"ה מוכן לְוַתֵּר על התפלות של בניו של עם ישראל החביבים הטהורים והקדושים??? וקוסמטיקאיות יוכלו לחזור ולעבוד?? אבל בתי כנסת חייבים להיות נעולים? אל תדאגו, בתי מדרש יפתחו, והשלטון הציוני יהיה בהסגר מוחלט יישר מהשמים. הזכות להתפלל במינין, היא חובה ולא בחירה. כך חזה הנביא המקובל שליט"א.

    עכשיו רואים בחוש שזו מדינת רשעים, מדינת כופרים באלוקים. עכשיו כולם כבר מדברים על מדינה ציונית ולא מדינה יהודית. אלו "מנהיגי השמד" טיפשים גמורים, כל מגמתם לכפות החרדים, ולחיות נגד הדעת!!! אבל הרואה את הנולד יודע שהם בגדר "עמלק" ש"יודע את ריבונו ומתכוון למרוד בו" ח"ו.

    אתם באמת סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר???

    חבל חבל חבל שכבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות שחשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים וכו' וכו' – ללמוד תורת השם.

    בדיחה אחת גדולה. באמת? הם סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר??? חבל חבל חבל שהם בעצמם כבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות, שהם חשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים – ללמוד תורת השם.

    ש ו מ ו ~ ש מ י ם…
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם…
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו – ש מ י ם..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב