מספר שיא נרשם לקייטנות העירוניות שהופעלו חינם בגני-הילדים ובבתי-הספר בבני ברק

מספר שיא נרשם לקייטנות העירוניות שהופעלו חינם בגני-הילדים ובבתי-הספר בבני ברק לקראת חג הפסח-5000 ילדים בגנים העירוניים ו-6000 בבתיה"ס של החינוך העצמאי. גם העמותות הציבוריות נכללו בתכנית בלא תשלום של ההורים, בסיוע של משרד החינוך, וגם אליהן נרשמו אלפי תלמידים.
הקייטנות בחופשה שלקראת חג הפסח הופעלו ע"י אגף החינוך של העירייה, בעידודו ובסיועו של הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר, ובשיתוף משרד החינוך.

ארגון הקייטנות בגני הילדים ובבתי הספר איפשר להורים להתארגן ביתר קלות בעבודות שלפני החג, ובד בבד, איפשר למצוא מסגרת מתאימה לתלמידות. הקייטנות פעלו במשך חמישה ימים, והן כללו אטרקציות, הרפתקאות, יצירות ועבודות, הפעלות ומשחקים.
הקייטנות הופעלו בחופשה ע"י מורות, גננות, סייעות ומדריכות, ובנוסף להן נרשמו להפעלתן תלמידות רבות ממגמת גננות בסמינרים, וכדי למצוא את המתאימות ביותר התקיימו ראיונות קפדניים.

כחלק מההתארגנות והרישום לקייטנות, הסדיר אגף החינוך העירוני, בהנהלת הרב יהונתן ספרא, רישום טלפוני ממוחשב, שפעל במשך 24 שעות ביממה.

גישה זו של מציאת פיתרון לילדים ולהוריהם, גם יחד, מופעלת ע"י מחלקת גני–הילדים גם בתקופות אחרות בהן סגורים הגנים, ולא מקובל, בדרך כלל, להפעיל בהן קייטנות, כמו בימי החופשה שלפני חג הפסח, או בחופשה בין יום – הכיפורים לחג הסוכות. ניסיון העבר, הוכיח שבשל הפיתרון היעיל שבהפעלת הקייטנות נרשמים אליהן המוני תלמידים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *