מסירים כפפות: באיחוד הלאומי יוצאים בקמפיין דיגיטל נגד בנט

האיחוד הלאומי מפשיל שרוולים ויוצא למתקפה חריפה נגד בנט ושקד תחת הכותרת "סיבוב מסוכן לפניך": הביטוי 'השתמשו וזרקו' מעולם לא היה מדוייק יותר"

המאבק עולה מדרגה: האיחוד הלאומי מפשיל שרוולים ויוצא למתקפה חריפה נגד בנט ושקד תחת הכותרת "סיבוב מסוכן לפניך": הביטוי 'השתמשו וזרקו' מעולם לא היה מדוייק יותר"

בסוף השבוע הקרוב יתחיל קמפיין מאסיבי של האיחוד הלאומי נגד בנט ושקד שיכלול פרסומים בעיתונות המגזרית הכתובה וקמפיין דיגיטל שיעלה בהמשך שיפנה אצבע מאשימה לבנט ושקד.

המסר שמבקשים באיחוד הלאומי להדגיש הוא כי השניים עשו מעשה שלא יעשה אך ורק מתוך מניעים אישיים בנטישה של הבית היהודי עם החובות ותוך הסתרת המהלך חודשים ארוכים לפני שקרה.

המתקפה של האיחוד הלאומי מצטרפת גם למתקפה מתוך הבית היהודי שהגדירו את המהלך של בנט ושקד כבגידה לכל דבר.

באיחוד הלאומי ידגישו במהלך הקמפיין כי: "יש דברים שלא עושים. לא מפלגים את הציונות הדתית והמחנה הלאומי בשביל פוליטיקה קטנה וקידום אישי. לא נוטשים את הדרך גם אם היא ארוכה ורבת אתגרים. דווקא עכשיו, כשהאוויר מלא במפלגות אווירה וכוכבים לרגע שבסוף תמיד יעלמו מהשטח, כולנו בוחרים לחזק את האיחוד הלאומי והבית היהודי ומראים שגם אם יש כאלה שמתביישים בערכים שלנו, אנחנו נמשיך להילחם עליהם בכל הכוח כי בית לא עוזבים!"

עוד תקופים בהאיחוד הלאומי ואומרים:
"בנט ושקד עשו סיבוב פרסה מסוכן לא רק על חשבון האיחוד הלאומי והבית היהודי אלא על חשבון הציונות הדתית כולה. הביטוי 'השתמשו וזרקו' מעולם לא היה מדוייק יותר. מתברר שהם לא היו מעולם נאמנים לדרך אלא היו עסוקים בקידומם האישי. הציונות הדתית הניפה את דגליה לפני עידן בנט ותמשיך להניף גם אחריה"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גם אם הם צודקים

    עכשיו כבר לא יעזור ולנסות לתקוף את השני בשביל להעלות את עצמך זה לא ילך. וזו לא הדרך..

    צ |
    הגב