מסתמן: מקומות העבודה שייסגרו

 גני ילדים, מעונות ופעוטונים ייסגרו ממחר או מיום שני, וכנראה גם מסעדות

גני ילדים, מעונות ופעוטונים ייסגרו ממחר או מיום שני, וכנראה גם מסעדות בשל העלייה במספר הנדבקים בנגיף, אך טרם התקבלה החלטה.

לפי המסתמן סופרים לא ייסגרו, וכך גם כל מה שיוכרז כמפעל חיוני.

במקביל, ‏שר הביטחון נפתלי בנט, הנחה את מערכת הביטחון להיערך למצב 'משק לשעת חירום'. השר בנט הוסיף: "מלאי החירום של ישראל מלאים ומצוידים למגוון התרחישים".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן

    הֶן עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח", ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח ורע, זה אחד מסימני חבלי משיח. ובקרוב נזכה וּבֵרַ֥ךְ אֶֽת־לַחְמְךָ֖ וְאֶת־מֵימֶ֑יךָ וַהֲסִרֹתִ֥י מַחֲלָ֖ה מִקִּרְבֶּֽךָ.

    .
    אין ספק כי מחלה זו של קורונה היא התראה מלמעלה, יש מנהיג לעולם, והוא שולח לנו איתותים, יהי רצון שנתעורר לתקן מעשינו, והוא ירחם על עמו ונחלתו, וירפא חוליינו, ויאמר די לצרותינו, ויעצור המגיפה המשחית והחרב והרעב מעל עמו ישראל, ומעל כל העולם כולו. הכותב בדמע ובתחנונים לבוראינו בעל הרחמים. וְהוּא רַחוּם יְכַפֵּר עָו‍ֹן וְלֹא יַשְׁחִית וְהִרְבָּה לְהָשִׁיב אַפּוֹ וְלֹא יָעִיר כָּל חֲמָתוֹ.

    כל ההתרחשויות בעולם הם בבחינת "חבלי משיח", ולפי הנראה בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין, ובזוהר הקדוש ובדברי המקובלים, כל אלה סימנים מובהקים לערב הגאולה. שאנחנו איננו יודעים מתי מה ואיך תבוא. כי כשרואים התרחשויות מעל הטבע, בלתי מובנות בלתי מוסברות, הן מהצד היהודי התורני, הן מהצד המדעי הרפואי, מכה נוראה שאין לה אח ורע, זה אחד מסימני חבלי משיח. ובקרוב נזכה וּבֵרַ֥ךְ אֶֽת־לַחְמְךָ֖ וְאֶת־מֵימֶ֑יךָ וַהֲסִרֹתִ֥י מַחֲלָ֖ה מִקִּרְבֶּֽךָ.

    ידוע שהגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א מרן שר התיייירה וכו' הבטיח כי מי שיצביע ג' לא יחלה בקורונה. למי הצביע ר' חיים לג'?! לא????? וקשה להבין, הלא מובטח כי לא יחלה בקורונה, ולשם מה היו צריכים לסגור את ביתו? הלא הבית הזה בטוח מקורונה? כי לכאורה כולם הצביעו שם ג'… וי"ל שהוא לעולם לא הבטיח כלום, רק שהם אומרים הרבה שטויות בשמו, דברים שהוא בכלל לא אמר, כידוע לרבים לאחרונה יוצא דברי גיחוח, דברי בדיחה, מהבית הזה!!!! ואי אפשר להאמין שום דבר שבני ביתו אומרים בשמו… הם חשודים שרוב הדברים לכאורה שקר מוחלט!

    וְהוּא רַחוּם יְכַפֵּר עָו‍ֹן וְלֹא יַשְׁחִית וְהִרְבָּה לְהָשִׁיב אַפּוֹ וְלֹא יָעִיר כָּל חֲמָתוֹ. |
    הגב