קטוסה פרץ בבכי: "מה עשיתם עד עכשיו?"

התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים כדי לאפשר לחוקרים לסיים את מלאכתם. הפלסטיני פרץ בבכי במהלך הדיון ושאל: "מה עשיתם בכל הימים של הארכות המעצר אם עכשיו אתם רוצים לעשות השלמות חקירה?" 

בתום דין בבית הדין הצבאי, התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו ב-10 ימים כדי לאפשר לחוקרים לסיים את מלאכתם.

פרקליטו של קטוסה סיפר כי הפלסטיני  אותו הוא מייצג פרץ בבכי במהלך הדיון ושאל: "מה עשיתם בכל הימים של הארכות המעצר אם עכשיו אתם רוצים לעשות השלמות חקירה?".

קרוביו של הפלסטיני החשוד בכך שפגע בילדה החרדית בת ה-7 בעיר החרדית משוכנעים כי נפלה טעות בזיהוי. על העיתונאים נאסר היום להכנס לבית המשפט.

"תפרו לו תיק", סבור אחיו של הנאשם, אנואר. "הוא עובד בבית הספר הזה שנים, ולא דיבר עם אף אחד מהילדים, רק עם המורה. הסתכלו על מצלמות האבטחה 35 ימים אחורה – ולא מצאו עליו שום דבר". האח טוען בשיחה לחדשות כי, "הוא חזק, כי הוא יודע שהוא לא עשה כלום. אני מבקש מכל הישראלים שיעמדו לצדו, כדי שהמשטרה תחפש את מי שעשה את זה", הוסיף.
בנו של הנאשם בטוח כי אביו חף מפשע "אני מאמין שהוא לא עשה כלום, ומבקש מכולם בישראל שיעמדו לצד אבא שלי", אמר. "אנחנו צריכים לראות את אבא בחוץ, לא בפנים".

הפרקליטות הצבאית אסרה באופן חריג על העיתונאים להגיע לאולם בו התקיים הדיון.

בכתב האישום נכתב כי "באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ותוקף אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה", אלא שבין כל הגרסאות יש חורים רבים, ועל כל זה תמהים בעיר החרדית כיצד אף אחד בעיר לא הבחין בילדה שהלכה איתו במשך 15 דק? ועוד פועל שמוכר בעיר?".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *