"מעריך שרה"מ ייזרק מהמערכת הפוליטית"

יועצו של גנץ: "נתניהו הבין שלציבור ב-3 מערכות הבחירות נמאס מההתנהלות שלו ואני מניח שבמערכת הקרובה הוא ייזרק מהחיים הפוליטיים":

יועץ התקשורת רונן צור הביע את דעתו בראיון לסיון כהן ב'רדיו ללא הפסקה' באשר לסיכויים ללכת לבחירות ואמר: "אנחנו מתמודדים עם אדם שהפסיד 3 מערכות בחירות, אמנם אף אחד מהצדדים לא הצליח להרכיב ממשלה אבל נתניהו הבין שלציבור ב-3 מערכות הבחירות נמאס מההתנהלות שלו ואני מניח שבמערכת הקרובה הוא ייזרק מהחיים הפוליטיים."

לדבריו, "נתניהו, הוא הולך על הקצה עם אזרחי מדינת ישראל ולא סתם בנט מאוד מתקרב אליו עם מספר המנדטים ולא סתם שאת 3 מערכות הבחירות הקודמות הוא לא הצליח להכריע".

סיון כהן ציינה כי נתניהו הוא רה"מ הכי חזק שידעה ישראל, על כך הוא השיב: "חזק או לא חזק 3 מערכות בחירות הוא חשב שהוא יצליח להרכיב ממשלה ובסוף נכפתה עליו ממשלת אחדות שהוא לא רצה".

באשר לגוש המרכז-שמאל הסביר: "יש לגוש נטייה להתפצל ולהתחבר כל כמה שנים. בסופו של יום יקומו מסגרות שיתחברו למסגרת שלטונית, מה שבעבר כחול לבן הייתה. היא פלטפורמה שלטונית נהדרת בה כולם צריכים להעמיד עצמם לבחירה, ואלה שייבחרו כמובילים על ידי ציבור המצביעים הם אלה שצריכים להוביל את המנהיגות. אי אפשר כל מערכת בחירות להקים מפלגת שלטון חדשה, זה לא יעבוד לאורך זמן".

עוד הוסיף: "נתניהו בעצם מפרק את גוש הימין, ליברמן התפרק כבר מאותו גוש בגלל נתניהו, בנט הולך וצועד כך מסתמן למקום בו יצטרך לקבל החלטה אם הוא נשאר חייל של נתניהו או מעמיד עצמו לראשות ממשלה. אם יעשה זאת, נראה קמפיין אחר לחלוטין ממה שראינו עד היום". באשר לשאלה האם ח"כ לפיד הוא מועמד ראוי לראשות הממשלה, השיב צור: "במשך כמעט עשור הוא מנהל מפלגה שמצליחה להגיע להישגים לא מבוטלים בפוליטיקה הישראלית, יש לה יתרון גדול בבניה של קהל מצביעים עקבי, ויש לה חיסרון ביכולת להפוך עצמה למפלגת שלטון. יש עתיד וגם לפיד לא הצליחו עדיין לזהות את עצמם כמי שקוראים תיגר על המנהיגות של הצד השני".

על האפשרות שכחול לבן ויש עתיד-תל"ם יתאחדו מחדש בבחירות הקרובות, אמר: "אני חושב שזה מה שיהיה, הם יצטרכו לכבוש את יצרם. זה לא גירושין במשפחה, זה משחק פוליטי של אינטרסים, הם עבדו מצוין אחד עם השני, מעריכים אחד את השני ואין מניעה שהם ימצאו את הדרך להתחבר מחדש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *