"מעשים חמורים באמבולנס": כתב אישום חמור נגד דודי שטיינהרטר

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את דודי שטיינהרטר, תושב מודיעין עילית בן 38 בעבירות של מעשה סדום ומעשה חמור שביצע נגד נשים בעיר

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את דודי שטיינהרטר, תושב מודיעין עילית בן 38 בעבירות של מעשה סדום ומעשה חמור.

מכתב האישום עלה כי החשוד תושב מודיעין עילית עבד כחובש ונהג אמבולנס בחברת "אמבולנס שחר". על פי החשד שם בצע במתלוננות את המעשים המיוחסים לו.

משטרת ש"י גבתה עדות מאחת הגרושות חרדית ואם לשניים, שהעידה כי הוא התנהג אליה באופן שלא כחוק. החשוד שהה עמה בדירתה ברמת השרון – שם נעצר.

לפני יותר מחצי שנה פורסמה כתבה בידיעות על דודי שטיינהרטר, אברך ממודיעין עילית, אב לעשרה ילדים, הקים לעצמו הרמון סודי. פרסום בפייסבוק הביא לקריסת מגדל הקלפים שהוא בנה, וכך האיש שהיתל בנשים וניצל את כספם – נעצר .

דודי בן ה- 38 ממודיעין עילית נעצר בחשד לביצוע מעשים חמורים וקבלת דבר במרמה בכמה נשים – הוא שוחר למעצר בית ומאז הוא מנהל שגרת חיים במודיעין עילית כאילו לא אירע דבר. שכנים מספרים כי ראו אותו מתפלל בבתי כנסת, ניגש לעמוד ואף עולה לתורה.

בעקבות כך החליטו בעיר להוציא פשקווילים כנגד שטיינהרטר בהם נקראים המתפללים שלא לצרפו למניין. היום הופצו פשקווילים חדשים עם תמונתו בהם נטען כי הפשקווילים הופצו על דעת רבני העיר שעד כה לא הביעו דעה בנושא.

"הוא כריזמתי, חלקלק, מתקתק ואמן המניפולציות. קשה לעמוד בפניו", העידה טובי (40) גרושה מבני ברק, בשיחה ל'ידיעות', שהמתינה חודשים ארוכים בציפייה לתאריך שבו, לדבריה, קבעו להתארס. "יש בו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו".

בכתבה של אריאלה שטרנבוך העידה שירה, כי העבירה לו 384 אלף שקל ממכירת דירה שהייתה ברשותה, כדי שיוכלו לרכוש יחד איתה דירה. בחודשים הבאים הוסיפה 142 אלף שקלים. יחד עברו לדירה ענקית ובמקביל, לטענתה, איפשרה לו למשכן את דירת הוריה ולהעבירה על שמו, "כדי שיוכלו לקחת משכנתה גדולה יותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *