מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' השיקה את קמפיין הבחירות: "לא לממשלת כניעה- כן לרוב דמוקרטי"

מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' השיקה הבוקר את קמפיין הבחירות שלה: "ממשלת שינוי זה אומץ". את הקמפיין הציגו שלושת היו"רים המשותפים של 'המחנה הדמוקרטי', ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק

מפלגת 'המחנה הדמוקרטי' השיקה הבוקר את קמפיין הבחירות שלה: "ממשלת שינוי זה אומץ". את הקמפיין הציגו שלושת היו"רים המשותפים של 'המחנה הדמוקרטי', ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק.

יו"ר משותף, המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ: "ישראל צריכה את המחנה הדמוקרטי -כדי להסתכל לימין בין העיניים ולקרוע להם את המסכות מהפנים, ולחשוף את הגזענות, את ההסתה, את השחיתות.כדי להילחם בלי פחד על הדמוקרטיה, השלום והחופש.כדי לבטל את חוק הלאום ולהבטיח שוויון לכל האזרחים. בשביל זה צריך את המחנה הדמוקרטי. אף אחד אחד לא יעשה את זה במקומנו".

יו"ר משותף המחנה הדמוקרטי, סתיו שפיר "מחנה השמאל והמרכז נכשל בכל פעם שהוא התקפל מול הימין. בכל פעם שקיפל את הדגלים שלו, אחת מאבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית התגלגלה לתהום. אנחנו במחנה הדמוקרטי מתכוונים להילחם בלי לפחד ובלי למצמץ, כדי להחזיר לאזרחי ישראל את התקווה.אני קוראת מכאן לכל מי שמאמין ומאמינה בשינוי – אל תיכנעו לייאוש, אל תתפשרו על מי שמציע עוד מאותו הדבר, רק באריזה נחמדה יותר עם כוונות טובות. זה פשוט לא מספיק. ואתם יודעים למה? כי מגיע לנו יותר".

יו"ר משותף המחנה הדמוקרטי, רה"מ לשעבר אהוד ברק: הבחירות הקודמות הסתיימו בהישג של 35 מנדטים לכחול לבן ובני גנץ. כחול לבן ניצח, אבל השינוי במדינה – הפסיד. לא היה רוב של 61 למחנה המפלגות שרצו שינוי.ה׳מחנה הדמוקרטי׳ קם כדי לשנות את זה. התמונה בימים האחרונים – מדאיגה. בכירי כחול לבן מדברים באופן ברור על ממשלת אחדות עם הליכוד. חלקם מדברים באופן ברור על ממשלת רוטציה עם נתניהו.

זאת לא פליטת פה, זאת לא בעיית שמיעה. האמת – היא ש׳נפלטה׳. ומשמעותה – ויתור מראש, ללא קרב, על היעד המרכזי של הבחירות הגורליות האלה, הצלת הדמוקרטיה בישראל באמצעות ממשלת שינוי. האם היא תהיה חיקוי של ממשלת נתניהו, משותקת, ספוגה בחרדה וקורבניות, מסיתה ומפלגת, שרואה רק ׳עמלקים׳ מבחוץ ו׳בוגדים׳ מבפנים  ממשלה שמתחבקים בה בני גנץ עם ליברמן, יעל גרמן עם ציפי חוטובלי ועופר שלח עם יריב לוין? ומי יחבק את ביטן וחיים כץ? או שתהיה זאת ממשלת שינוי אמיתי, שתמריא מחדש אל האתוס הציוני של יזמה ופיכחון, העזה ואחריות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *