מפלגת עוצמה יהודית פתחה את מערכת הבחירות

בלי אלי ישי: מפלגת עוצמה יהודית פתחה את מערכת הבחירות

מפלגת עוצמה יהודית ערכה הערב את כנס השקת מערכת הבחירות לכנסת, בהשתתפות מאות אנשים תומכי המפלגה, בהובלת ראשי המפלגה ד"ר מיכאל בן ארי, עו"ד איתמר בן גביר, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

יו"ר המפלגה ד"ר מיכאל בן ארי אמר כי "לכל אלו שמספרים לכם כי הליכוד והבית היהודי הן מפלגות ימין, תשאלו אותם איפה היו נתניהו ובנט בהתקפלות מול הוואקף כשהסירו את המגנומטרים בהר הבית, כשלא נקפו אצבע כדי לפנות את חאן אל אחמר, ועמדו בחוסר מעש מול שריפת השדות בדרום והשתלטות האויב על אדמות הנגב והגליל ומנגד החריבו את עמונה ונתיב האבות ללא היסוס".

ברוך מרזל אמר כי "אנו נמצאים במציאות בה ממשלת ישראל מתרפסת בפני החמאס ואינה מסוגלת להתמודד מול מיידי אבנים כיום עלובים. אנחנו בעוצמה יהודית לא מתכננים להתפשר: אנחנו נכה באויב ללא רחם ונחסל את שלטון החמאס ונסלק את אובי ישראל מארץ ישראל".

עו"ד איתמר בן גביר, תקף את ראשי מפלגת הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד: "כאשר לפני שלוש שנים זעקתי כי השב"כ מענה ילדים יהודים, היה גורם אחד מהמחנה הלאומי כביכול, שכיום אני יודע שתודרך על ידי השב"כ – לגורם הזה קוראים נפתלי בנט. כולנו זוכרים את אותה אמירה של בנט המהדהדת עד היום 'למי אתם מאמינים לאיתמר בן גביר או איילת שקד'. עכשיו כולם יודעים, וגם בית המשפט קבע – היו עינויים. אני צדקתי ובנט ושקד הוליכו את הציבור שולל. הימין החדש כפי שהוא מגדיר את עצמו הוא אינו ימין, אלא פייק אחד גדול".

בן גביר התייחס גם לאפשרות של בלוק טכני עם רשימת האיחוד הלאומי ורשימת יחד "אנו כמו תמיד מוכנים לבלוק טכני עם מפלגות שיש לנו איתם מכנה אידאולוגי משותף, אולם ידעו אותם מפלגות כי אנו מתכוונים לרוץ לכנסת, במטרה להציל את עם ישראל, בכל מקרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *