מפעלי קבוצת זוגלובק עוברים מנהריה לשלומי

לדברי אלי זוגלובק: "בשל המעבר לשלומי וקליטה של טכנולוגיות ייצור חדשות, שיעמידו את זוגלובק בחזית הטכנולוגיה העולמית, יתכן ויווצרו בשבועיים הקרובים חוסרים נקודתים בחנויות בחלק מן המוצרים."

לפני 82 שנה, עוד לפני קום המדינה, קבעו אירמגרד וריינהולד זוגלובק את ביתם ומפעלם בשדרות הגעתון בנהריה. ברבות השנים הפך להיות מפעל זה סוג של אייקון המזוהה עם העיר נהריה. כיום על שטח זה בנוי המפעל המהווה כ- 50% מפעילות זוגלובק ומייצר מגוון רחב של המבורגרים, נקניקים ונקניקיות ואף כולל את מפעל המוצרים מן הצומח. במקום נמצאים גם משרדי ההנהלה ומטה החברה מהם מנוהל העסק עד היום.

במסגרת מודרניזציה, שדרוג והכנסת ציוד חדש למפעל, הוא עובר מנהריה למפעל החברה בשלומי, בהשקעה של 60 מיליון ₪. בימים אלה מתבצעות פעולות אחרונות של התקנת הציוד.

הציוד החדש יאפשר הרחבת מגוון המוצרים של החברה, והמשך היות זוגלובק החברה המובילה בתחום מוצרי הבשר מחד, ומוצרי הטבע מאידך.

המפעל החדיש יפרנס מאות משפחות, שיועסקו במפעל הנמצא על גבול הצפון, שהינו בעל חשיבות לאומית, ויתרום לחוסנם של ישובי הצפון, במיוחד בתקופות אלה.

לדברי אלי זוגלובק "הרחבת המפעל בשלומי מהווה הזדמנות פז עבור זוגלובק להטמיע טכנולוגיות ייצור חדישות לצד סביבת עבודה מודרנית. המרחק מנהריה לשלומי הוא כ- 10 ק"מ בלבד והחברה מתכננת להמשיך ולהעסיק את כל עובדיה במפעל החדיש."

לאחר העברת המפעל מנהריה לשלומי, הקרקע בנהריה בשטח של כ-11 דונם, שנמצאת בשדרות הגעתון במקום המרכזי בעיר, תצא למכרז.

אלי זוגלובק הוסיף כי עקב העברת המפעל עלולים להיווצר חוסרים זמניים בחלק מהמוצרים בשבועיים הקרובים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *