מפר הבטחת בחירות? גנץ ביקש מבג"צ לדחות החלטה על חוק הגיוס

אחרי שהודיע במהלך הקמפיין כי יחוקק חוק גיוס לכולם, בני גנץ ככל הנראה יפר את הבטחת הבחירות שלו לבוחריו, ויפעל בהתאם להסכם הקואליציוני עם המפלגות החרדיות.

אחרי שהודיע במהלך הקמפיין כי יחוקק חוק גיוס לכולם, בני גנץ ככל הנראה יפר את הבטחת הבחירות שלו לבוחריו, ויפעל בהתאם להסכם הקואליציוני עם המפלגות החרדיות.

בני גנץ פנה היום לבג"צ בבקשה לתת למדינה עוד שלושה חודשים עד חודש ספטמבר, במטרה לחוקק חוק גיוס שיתאים גם למגזר החרדי. גנץ פנה לבג"צ בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה.

כזכור גנץ התחייב בהסכם הקואליציוני לפתור עבור המפלגות החרדיות את חוק הגיוס, במסגרת תפקידו כשר ביטחון העניין יובא לפתחו כבר בשבועות הקרובים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בחור מישיבת "בית יוסף" בב"ב נכנס אצל החזו"א בעת המלחמה הראשונה של המדינה הציונים עם הערבים בשנת תש"ח, ששרר פחד מה יהיה באר"י ושאל הבחור מה יהיה???? ...........

    בחור מישיבת "בית יוסף" בב"ב נכנס אצל החזו"א בעת המלחמה הראשונה של המדינה הציונים עם הערבים בשנת תש"ח, ששרר פחד מה יהיה באר"י ושאל הבחור מה יהיה, וענה החזו"א בזה"ל כלום, הערבים יבערו את הציונים, ושאל שוב ומה יהיה איתנו, ענה לו אנחנו צריכים לבער את הציונות מהלב שלנו.

    בשנת הפרעות תש"ו הבעתי לפני רבנו החזו"א את חרדתי כי אין יום שיעבור בלי קרבנות יהודים שנפגעים מידי הערביים, הוכיחני רבנו "מדוע אינך מזועזע כל כך מזה שאלפים ורבבות ילדים מישראל מקבלים חנוך חפשי שהוא כשריפת נשמה וגוף קיים, וכי רציחה זו ההמונית היא פחות אכזרית מרציחת הערביים שפוגעת רק ביחידים ולא בהמונים כה גדולים, והרי חז"ל קבעו שגדול המחטיאו יותר מן ההורגו"
    גם נמסר ע"י עד נאמן ששמע מהגאון מרן רבי וועלוול בריסקער זצ"ל שאמר היטלער שרף גופים והם שורפים נשמות.

    מרן הגר"ח מבריסק זצ"ל היה נוהג לומר שהשנאה לציונים צריכה להיות כשנאת בעלי בתים לעכברים שבעל הבית מצטער על שישנם עכברים בבית ואינו חפץ כלל בקיומם, ולא כהחתול הנהנה מקיומם של העכברים שאז יש לו מה לבער ולאכול והוא רוצה בקיומם. (עובדות והנהגות לבית בריסק ח"ב עמ' קכ"ט)

    על הענין שחופרים הציונים (אפי' בהסכמת רבנים מהבד"ץ העדה) בקברות יהודים והורסים את הכל שזה כנגד השכל חוץ מחומר האיסור שבדבר וגם זה רכוש גדול קברים שלפני אלפים שנה וכו', אמר על זה הגרמ"ד הלוי שליט"א שהפשט בזה הוא דכיון דיסוד הציונות והמדינה הוא לעקור את הדת ולעקור את עם ישראל ושלא ישאר זכר לתורה ומצות, ממילא אם יש איזו פינה ששם יש קברים של תנאים ואמוראים שזה מזכיר להם שיש תורה ומצות הרי זה כקוצים בעיניהם ואינם יכולים לסבול את זאת, ומשום כך הורסים את בית הקברות אע"פ שזה דבר הנוגד את השכל.

    סיפר הרב מבריסק (הגרי"ז) זצ"ל שפעם בא בבית אביו הגר"ח זצ"ל מזרחי אחד ואמר הגר"ח לבנו הגרי"ז זצ"ל שישב אצלו שאינו רוצה לישב ביחד מפני שאסור לייחד עמהם שהם חשודים על שפיכות דמים, הם מינים. (אום אני חומה סיון תשל"ב)

    פעם דבר מרן הגרי"ז זצ"ל בערב יום הכפורים בחריפות רבה נגד הציונים והמדינה, והיה שם רב אחד ושאלו "בריסקער רב הרי ערב יוה"כ הוא עכשיו וכי זה הזמן המתאים לדבר על ענינים כאלו". השיב לו הגרי"ז זצ"ל "כלום התפללתם היום מנחה", השיב הלה "פשיטא" שוב שאלו הגרי"ז זצ"ל "והאם אמרתם ברכת ולמלשינים שהרמב"ם כתב שהיא נתקנה כנגד פריצי ישראל המסירים את העם מן המצות… והרי ערב יוה"כ היום".

    (עובדות והנהגות לבית בריסק ח"ד עמ' רמ"ג)

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב