מצטרף ללפיד: בוגי יעלון תקף את הרבנים וזכה לתגובה נזעמת משס

הסתה חמורה נגד גדולי ישראל מגיעה לפני זמן קצר מכיוונו של חבר הכנסת משה בוגי יעלון שאמר היום ל׳ערוץ כנסת׳: ״כשרבנים מתעלמים מהשחיתויות של נתניהו זה בשביל הכספים שיקבלו לישיבות״

ההסתה המדוברת בתקשורת נגד החרדים מצידם של ישראל ביתנו ויש עתיד, ככל הנראה הצליחה להשפיע גם על מפלגות אחרות הנמצאות בצידה השני של המפה הפוליטית, אחרת אין הסבר אחר לדבריו של מי שהיה שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת תל"ם בהווה.

הסתה חמורה נגד גדולי ישראל מגיעה לפני זמן קצר מכיוונו של חבר הכנסת משה בוגי יעלון שאמר היום ל׳ערוץ כנסת׳: ״כשרבנים מתעלמים מהשחיתויות של נתניהו זה בשביל הכספים שיקבלו לישיבות״.

בעקבות דבריו חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס יצא בתגובה לדברי חה"כ בוגי יעלון ואמר "צר לי כי שיח השנאה מבית מדרשו של מר יאיר לפיד הצליחה לחלחל גם לאנשים אשר היו כביכול "שפויים" עד כה. מסתבר כי בתוך בליל המריבות ב'כחול לבן' לפחות ישנה הסכמה אחת והיא ההסתה כנגד הרבנים בישראל".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למגיב 2

    אתה בתגובתך הראת כמה אתה גם ברברי כמו האנטישמים ממזרח ארופה מהכן שברחתם בעצמכם מהגזענות וגם לידיעתך אנשי הממונה רובם יוצאי ספרד עם שורשים יהודים הרבה יותר מהמקום שאבות אבותיך ברחו

    בני הפרנק |
    הגב
  2. -------------בושה וחרפה! ------------------

    .
    בושה וחרפה! ופלא על בד"ץ העה"ח מירושלם עיה"ק, שעדיין נותנים הכשר ליין הממולא בבקבוקים של חברת "פיניציה" החשודים בחללי שבת, בקבוקים של חילול שבת!!! הם חברת "פינציה" חשודים שהם נלחמים נגד שבת, רק שהם יבינו טוב מאוד שעוד מעט בעזרת השם הם יהיו מובטלים אל דאגה לא לעולם חוסן!!! וכידוע שרשכבה"ג הגר"ח קנייבסקי שליט"א הורה שעדיף לקדש על מיץ ענבים של בקבוקים חול, ולא על יין הממולא בבקבוק של פיניציה של חילול שבת.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מכלוף גוי ברברי בן השדה מימונה

    מארוראקים – לא יהודים.

    מה הבעיה במה שאמר. כל דבר זהסתה? נהייתם הקהילה הגאה? |
    הגב