מקורבי היועמ"ש: "רה"מ גורר את כל המדינה למטה"

היועץ המשפטי לממשלה מדבר עם דנה ויס בהחדשות על ההכרעה הקרובה בתיקי נתניהו. בסביבתו הקרובה טוענים: "דף המסרים נגדי מגיע ישירות מלמעלה, זה עצוב וזה יפגע בכולנו"‎

היועץ המשפטי לממשלה יחליט בקרוב להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, ובערוץ החדשות מדבר לראשונה מנדבליט ומתייחס להתקפות עליו: "אני צריך לעשות את העבודה שלי כמה שיותר מהר אבל כמובן בלי להתפשר על היסודיות והמקצועיות".

במהדורה המרכזית פורסם הערב כי בסביבתו הקרובה של היועמ"ש אומרים כי נתניהו "גורר את כל המדינה למטה", ומזהירים כי המתקפות על מערכת השלטון יביאו לפגיעה בציבור: דף המסרים נגד מוסד היועץ ונגדו מגיע ישירות מלמעלה. ראש הממשלה גורר את כל המדינה למטה. זה עצוב וזה יפגע בכולנו".

תגובת הליכוד: ראש הממשלה נתניהו לא עוסק במסרים נגד היועמ״ש אלא אך ורק בדרישה להליך הוגן, כפי שמגיע לכל אזרח.

בהליך הוגן עוברים כ-18 חודשים בין המלצות משטרה להחלטה על שימוע. במקרה של ראש הממשלה נתניהו זה לוקח ימים ספורים בלבד והדברים יפורסמו באופן חד צדדי לפני הבחירות מבלי לאפשר לראש הממשלה להפריך את הטענות נגדו.

מצער שמפנים אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה שמעלה דרישה בסיסית להליך הוגן והימנעות מהתערבות בבחירות, בשעה שעוברים לסדר היום על שלוש שנים של לחץ בריוני על היועמ״ש כדי שיאשים את ראש הממשלה נתניהו בכל מחיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *