מקלב תקף את החרדים המתפקדים למפלגות החילוניות

"אין אחד שיכול להזדהות עם היוזמות שהליכוד מביא מידי יום לשולחן הממשלה", תקף מקלב. "הם מרמים את עצמם"

חבר הכנסת אורי מקלב, מבכירי דגל התורה, תקף אתמול בחריפות את החרדים המועמדים במפלגות אחרות ומתפקדים לליכוד ובמפלגת העבודה.

בדבריו ביציאה ממועצת גדולי התורה של דגל התורה מחוץ לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אמר מקלב כי "אין אף אחרי שיכול להזדהות עם היוזמות שהליכוד מביא איתו מדי יום לשולחן הממשלה, החרדים המתפקדים בליכוד מרמים את עצמם", אמר. מקלב תקף בדבריו את ניסיונות החיבור בימין ואמר כי ביהדות התורה לא קיימת השאלה מי יעמוד בראש המפלגה אלא הנושא המהותי הוא החשוב.

"אנחנו חוזרים ממעמד מרטיט", פתח מקלב ואמר. "זה אירוע מכונן הערב שכולם באים לבית מרן רבי חיים קנייבסקי זה אירוע שונה מאד, אנחנו גאים שאנחנו שונים במפלגה שלנו ממפלגות אחרות בצורת הבחירה של חברי הכנסת ובעיר במטרות וברצינות, שיש לבחירות הללו, הבחירות הללו הם דברים ערכים שעתיד הצביון של ארץ ישראל ומעמד האישי של כל אחד ואחד עומד לנגד ענינו ואנחנו מרגישים את כובד האחריות".

מקלב הוסיף וטען – "היינו הראשונים בגשת הרשימה וכל זה נעשה לא להיות ראשונים אלא להיות מחוזקים כי אנחנו יודעים את גודל השעה, הבחירות זה לא רק מי יהיה בראש אצלנו לא היה שאלה מי יהיה בראש, אלא הבחירות והפעילות זו מה שחשוב לנו.

"ליהדות התורה יש את המסרים הערכים ביותר, הקשר עם הציבורים הגדולים במסגרות הקירוב או מסגרות העשייה לפעילות בכנסת של הנציגים שלנו, בידינו הדבר להביא את כלל הקהלים, זה האתגר לפרוץ את המחסום הזה.

"אין אחד שנקרא חרדי שיכול להסכים עם היזומות של חברים בליכוד בנושאים החמורים ביותר, ללא שאנחנו עמדנו בפרץ ועצרנו את היוזמות הללו, מידי שבוע ישנם יוזמות שאנחנו נלחמים כנגדם אם זה בהפעלת משמעת קואליציונית או הסכמים קואליציוניים, להגיד כי הליכוד יכול לשמש כביכול הם מרמים עצמם, רק נציגות חרדית יכולה לעצור זאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *