מריחים ניצחון: בליכוד מרוצים – ליברמן מדמם

העם אמר את דברו: הישג מטורף לליכוד – אווירת נכאים בכחול לבן

אחוז ההצבעה עד 18:00 עומד על 56.3%, עלייה של כ- 3% מהבחירות הקודמות. כעת מעריכים גורמים יודעי דבר כי הליכוד יקבל בין 36- 37 מנדטים לאור אחוז ההצבעה הגבוה בערים המזוהים עם הליכוד. כחול לבן עשוייה להחלש ולקבל קרוב ל-30 מנדטים, במטה כחול לבן יש אווירה קודרת וזה בשל נתוני ההצבעה הנמוכים בערים המזוהים עם כחול לבן.
שידור חי מקול ברמה

שידור חי מערוץ 12

עורך מדגם 'ערוץ 13' הסוקר קמיל פוקס רמז להפתעות: "יש לנו מדגם מעניין, מסקרן ומותח ביותר".

ראש הממשלה נתניהו עורר את המצביעים להמשיך ולהצביע: "התקשורת מנסה להרדים את בוחרי הליכוד. אנחנו עדיין במרחק של מנדט מכחול לבן. חייבים לצמצם את הפער. חייבים לצאת להצביע. אם יצאתם להצביע – תדאגו שעוד יצאו להצביע. אנחנו חייבים לנצח. זה בידיים שלנו. קדימה להסתער!!!".

ומה קורה במגזר החרדי? נכון לשעה 18:00 הגיעו להצביע בריכוזים חרדיים כ-10% פחות מאשר בשעה המקבילה באלול. עקב המצב הקשה באחוזי ההצבעה ברחבי הארץ:
רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א עצר את לימודו והורה לבני ביתו לקרוא פרקי תהילים להצלחת המערכה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מצחיק ועצוב לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים מכל הלב שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, וכו' צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל.

    מצחיק ועצוב לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים מכל הלב שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, וכו' צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב