מרכז הליכוד אישר: נתניהו מועמד הליכוד לראשות הממשלה

מרכז הליכוד אישר הערב (חמישי) את ההצעה של יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ כי יושב ראש הליכוד וראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הוא מועמד תנועת הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל לכל כהונת הכנסת ה22".

ניצחון לנתניהו: מרכז הליכוד אישר הערב (חמישי) את ההצעה של יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ כי יושב ראש הליכוד וראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הוא מועמד תנועת הליכוד לכהונת ראש ממשלת ישראל לכל כהונת הכנסת ה22".

"במהלך כהונתה של הכנסת ה-22 הליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שיושב ראש הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה, מר בנימין נתניהו, יעמוד בראשה – בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה", נכתב בהודעה מטעם המפלגה. ההצעה אושרה ברוב קולות מוחץ.

ראש הממשלה נתניהו לא הגיע לאירוע מרכז תנועת הליכוד. לאירוע, הגיעו רק כ-200 מחברי המפלגה.


על פי הודעת המפלגה, חברי המרכז יתכנסו ביום חמישי הקרוב בגני התערוכה כדי לאשרר שנתניהו הוא המועמד של תנועת הליכוד לראשות הממשלה לכל כהונת הכנסת ה-22.

"כמו כן, ההחלטה קובעת שהליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שבנימין נתניהו יעמוד בראשה", נכתב בהודעה שנשלחה מטעם המפלגה. "בין אם לכל תקופת כהונתה או לחלק מכהונתה במסגרת רוטציה".

ח"כ מטעם הליכוד גדעון סער הגיב וכתב בטוויטר: "כינוס המרכז אינו נחוץ, איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה, כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו, אני אתמודד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *