מרן הרב מאזוז: "נשמח לאחד את השורות"

דרמה: בעקבות דבריו של יו"ר שס אריה דרעי לאחד את השורות עם קהילתו של ראש הישיבה הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז, החליטו בביתו להביא את דבריו כתגובה לדברים שאמר דרעי, כאשר מרן ראש הישיבה חיזק באופן מפתיע את דבריו של דרעי וטען כי הוא תומך בדבריו בעד השלום

בעקבות דבריו של יו"ר שס אריה דרעי לאחד את השורות עם קהילתו של ראש הישיבה הגאון הגדול הרב מאיר מזוז, החליטו בביתו להביא את דבריו כתגובה לדברים שאמר דרעי, כאשר מרן ראש הישיבה קרא בדבריו לאחדות השורות.

מביתו של מרן הגר"מ מזוז נמסר "ידו של מרן ראש הישיבה שליט"א מאז ומתמיד מושטת לשלום. במשך החודשים האחרונים נעשה מאמץ גדול לקיים מפגש בין מרן ראש הישיבה לבין חכמי מועצת חכמי התורה בראשות מרן חכם שלום הכהן שליט"א, ולצערנו הדבר טורפד על ידי שועלים קטנים מחבלים כרמים". 

עוד הוסיפו כי "שמחנו לשמוע אמש את קריאתו של יו"ר ש"ס לאחדות השורות, אדרבא ישבו הרבנים כעת ויגיעו לעמק השוה מתוך שלום הדדי, וכמאמר חז"ל: ת"ח מרבים שלום בעולם".

בביתו של הרב מזוז פירטו וכתבו כי "העקרונות החשובים למרן ראש הישיבה היו ונותרו: להשאיר את משקעי העבר ולפתוח פרק חדש של איחוד כוחות למען הצלחת התורה. תנועת ש"ס תפעל לגדור את חומות השבת שנפרצו, ולעמוד כחומת מגן בפני המאיימים על צביונה היהודי של מדינת ישראל.

תנועת ש"ס תמשיך בדיבורה ותעמוד בהבטחתה בהצטרפותה לממשלת ימין בלבד, גם במחיר של ישיבה באופוזיציה. ובכלל זה התנגדות למסירת שטחים מארצנו הקדושה.

מועצת חכמי התורה, אחראית לפעילותם של נציגי תנועת ש"ס, שכל מעשיהם יהיו אך ורק ביושרה ובאמונה למען הגדלת כבוד שם שמים וחיזוק התורה.
כבודם של תלמידי החכמים וגדולי ישראל, אין למעלה ממנו. תנועת ש"ס תהווה דוגמא לכבוד והכלה לתלמידי חכמים, לכל אחד באשר הוא.

אין ספק שמהלך זה יביא בשורת אחדות גדולה, ויגדיל את כוחה של ש"ס, הצלחה שתאפשר לתת ייצוג בממשלה לנציגו של מרן ראש הישיבה הרב אליהו ישי, כפי שמונה על ידו בשנת תשנ"ו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שלום

    אם אלי ישי יחזור אני ועוד רבים לא נצביע לשס .מי שרוצה שלום שיבוא לשלום .

    אבי |
    הגב